Gå till innehåll

Definition otrohet?


adde_snoppskalle

Recommended Posts

Ah... den eviga frågan...

 

Jag tänker alltid så här: Försök vända på hela steken och sätt dig in i hennes situation istället (alltså tjejen du har "på G"). Hur skulle du känna om HON hade sex med någon annan? Då får man snabbt ett svar på vad man borde göra eller inte göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm fan va jobbigt. särskilt som att det lika gärna kan gå åt helvete som det kan gå bra med hon jag raggar på. skulle det sen då inte bli nånting så skulle det ju kännas ännu värre då att jag inte fick lite roligt med den andra...

 

Den andra vet om att om vi har sex, så är det bara sex, inget mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker man bör definiera "på G" först.

I mitt lilla egotrippade och förstörda universium är det väl det som avgör vad som klassas som otrohet.

 

Sen personligen skulle jag fråga mig ifall sexet skulle vara värt den moraliska knippa du säkerligen kommer hamna i, skulle du personligen inte se något moraliskt fel med detta borde du ju inte kännt något behov att rådfråga den samlade livserfarenhet på detta forum.

 

Med andra ord så bollar jag tillbaka frågan till dig och råder dig se in i ditt inre :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min erfarenhet är att det finns rätt många varianter på vad som klassas som otrohet, lika många som människor, typ. Beror väl på om "på G" är en påbörjad relation där ni känner att ni är ihop eller inte. Som Guggan säger: Ägna en stund åt introvert soulsearcing, svaret finns där om du vill veta svaret. :D

 

Fan, det här blev ju bara en upprepning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja tycker det verkar som om du nog inte har några känslor för denna tjej, om man dejtar någon så e man ju oftast nykär, och när man är nykär då vill man ju inte ens titta åt en annans tjej håll... och absolut inte hålla på med någon! man vill ju bara vara med henne och upptäcka henne ingen annan... jag tycker du ska låta den där tjejen vara och leva kvar i ditt singelliv...Ciao...//mexicans ARGA brud.... :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har känslor för tjejen som jag har "på G". Och om jag visste att det skulle hända nåt så skulle jag inte ens fundera på det, vilket jag egentligen inte gör nu heller. Som rubriken antyder vill jag bara ha en definition på vad det är.

 

Har i vilket fall kommit fram till att det absolut inte är värt det, eftersom jag inte skulle kunna se mig själv i spegeln efteråt och kunna stå för vad jag gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...