Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Vem är det?? ..... Har kommit och skrivit i chatten lite då och då när jag eller "kärringen" spelar men "han" säger ju inte vem "han" är... nyfiken... kom på 16 plats på rankingen 2005...??

Postad

Apråpå Jocke o c:o i vit keps o allt var det vqa.. så har jag för mej att dom va ett gäng som tyckte det var alldeles för mkt marker och för långa blinds-tider.. hehehe! så dom vill nog inte.. klOnk asså

Postad

För långa blindstider.... :shock:

Håll er till turbo SnGs på internet då... bara skills.. :roll:

Själv har jag ett önskemål.

Westbay mästerskapen. Tvådagarsevent Lör-Sön. Buy in?? (Så det lockar lite folk utifrån och så att det blir fullt i lokalen. (hur många ryms??)

Blinds börjar på 25-50. 1 timmes perioder. Startmarker 20000.

... MKT bra... Kanske vore nåt till sommaren, kan kanske anordnas sateliter också... Genomförbart mjuukiz??

Postad

Det är något jag har tänkt på oxå Kejan. Vi kan snacka lite om det veckan som kommer?

Heypoker får väl skjuta till med fler bord om det krävs, blir det en jävla massa folk får vi väl hyra in oss i nån annan lokal. Skulle vara mkt skoj.

Postad

Nu när ni halkat in på något annat än tråden här så kan jag ju passa på o spinna vidare...

Kommer inte ihåg villka vi var när vi prata om det, mest på skoj, men visst skulle det vara coolt med Westbay poker cruse?

Det är bara en cool tanke, men typ hyra Freden om man nu blir tillräckligt med folk o ge sig ut på havet...kan ju va trevligt med lite skärgård istället för 4 väggar..:P

Men det e säkert inte genomförbart för det kostar väl multum o hyra båten...Jaja...en tanke som sagt...:)

Postad

va kall du är Theo...

mkt bra ide som sagt.. då kan väl Heypoker passa på o skicka ner några spelare.. proffs o tjejer o allt va de nu va de snackades om från början...?

bör ju finnas intresse runtikring västervik... måste ju finnas massa tomtar som bara sitter o väntar på att få spela?! gört asså!

undrar fortfarande vart alla tomtar som var med förra året i turneringarna har tagit vägen... :shock:

Postad

btw kan vi ju börja köra lite extreme turbo på klubben.. 1000 marker, 25/50 blinds fårn början o öka var 5:e minut... de säger sig ju självt att man tar bort turen från spelet o ökar skickligheten...??

faan vi kanske måste börja ragga o dra i lite folk o släpa dom till klubben?