Gå till innehåll

Upplösning för maximalt antal bord?


TANDEMCYKELN

Recommended Posts

  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

 

Hade dock lite probs att skilja :club: ifrån :spade: vid 1600x1200, småsurt när man köper på flush :P

 

 

Man kan välja fyrfärgslekar på de flesta siter idag. Party+skins har det definitivt. Det är oslagbart om man multi-tablar. Efter några minuter med fyrfärgslek kommer du aldrig att sakna tvåfärgarn. Finns oftast under options. Jag kör alltid med detta när jag multitablar nuförtiden efter att jag en gång slängde nötflushen i en monsterpot plus att jag en annan gång slog om på river när jag trodde att flushen satt där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv kör man fyra, alternativt fem, bord med en 19'' upplösning 1024*768. Men då använder jag Primas perfekta Miniview funktion. Jävligt ovant i början men när man väl vant sig så är det väl värt det, alla dar i veckan. Och ni som kör på högre upplösning. Håll koll på vilken frekvens datan kör på. Jag kör min på 1024*768 fortfarande enbart för att det är den enda upplösning då jag kan ha frekvensen 85 hz. Annars kommer jacken brännas sönder sinom tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast tft skärmar kan du sällan (tror inte jag sett nån faktiskt, men det finns kanske dyra djävlar) få upp i 1600*1200 så där tappar man ju en hel del...

 

f.ö. kör jag 72Hz vid 1600*1200 och när jag kör "normalt" använder jag upplösningen 1152*768 vid 100Hz

 

Klart det finns tft med 1600*1200. Praktiskt taget alla på 20 tum eller mer använder just 1600*1200. Ska faktiskt hämta ut en ny fin Samsung 213T på posten idag :)

Nu måste jag bara fixa ett grafikkort med en DVI-utgång så bildkvaliten blir som bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köpte den för 8000. ITParadiset hade kampanj förra veckan. Nu finns den som billigast för 9600.

Bara haft igång den i en halvtimme nu, men testade precis fyra bord på party, utan överlappning, jösses vad deluxe.

 

Innan denna satt jag på en sunkig 17" i 1280*1024. Den har hela tiden känts extra sunkig eftersom jag har en Eizo tft på jobbet, som skämt bort mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast tft skärmar kan du sällan (tror inte jag sett nån faktiskt, men det finns kanske dyra djävlar) få upp i 1600*1200 så där tappar man ju en hel del...

 

f.ö. kör jag 72Hz vid 1600*1200 och när jag kör "normalt" använder jag upplösningen 1152*768 vid 100Hz

 

Klart det finns tft med 1600*1200. Praktiskt taget alla på 20 tum eller mer använder just 1600*1200. Ska faktiskt hämta ut en ny fin Samsung 213T på posten idag :)

Nu måste jag bara fixa ett grafikkort med en DVI-utgång så bildkvaliten blir som bäst.

 

hehe, ok du har rätt. Fast så stora kallar jag dyra djävlar men hade man pengarna så vore ju en sån vääldigt najs :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Illuminated, om du syftar på denna bild så måste du ändra upplösningen på skärmen till 1600*1200.

 

1, Ta fram skrivbordet, högerklicka på det och välj Properties

2, Nu får du fram egenskaperna för visning, välj Settings

3, Här finns en regel där väljer upplösning, dra den åt rätt håll så ska det vara klart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...