karlis Postad 2 April , 2006 Författare Rapport Postad 2 April , 2006 Väldigt meningsfullt för dem som tänkte spela högt. Dessutom postade jag i off-topic. Citera
snerki Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Väldigt meningsfullt för dem som tänkte spela högt. Dessutom postade jag i off-topic. Nej, jävligt meningslöst fortfarande. Ingen har ju en aning om du kan backa upp att han är fisk, posta ett har 100 HH så kanske.. vilket nätverk Han spelar på prima tror jag. Citera
karlis Postad 2 April , 2006 Författare Rapport Postad 2 April , 2006 Behövde få det ur mig. Får väl hålla med om att det var poänglöst. Tycker dock att det är är ganska kasst att syna en all-in med hålstege. Citera
bzkt Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Känns som att forumet skulle bli grovt nerspammat om man skrev det varje gång någon synar en allin med hålstege och sätter den. Citera
nekaren Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 ifnns iofs många situationer då jag skulle syna all in med hålstege, och detsamma gäller daniel negreanu, phil ivey och gänget.. Citera
Hjort Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Känns som att forumet skulle bli grovt nerspammat om man skrev det varje gång någon synar en allin med hålstege och sätter den. Mupp. Citera
Recommended Posts