Sactodian Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 En laptop som jag brukar lira på när jag inte är hemma har blivit riktigt skum. Windows XP Home Edition är installerad med två profiler. Man väljer profil direkt och för att komma till någon program måste man öppna någon profil först. Nu till problemet, det kom upp någon första gången felet; "allokeringsfel på profil-filen" eller något sånt. När jag öppnar en profil så loggar den in men direkt så loggar den ut tillbaka till profil-vals-menyn!! Det går m a o inte att skriva något eller köra något program... Har kört i felsäkert läge men man behöver välja profil där också.. Tacksam för hjälp! Citera
bzkt Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 I felsäkert läge får du väl skriva i användarnamn själv? Logga in som administratör. Citera
Sactodian Postad 1 April , 2006 Författare Rapport Postad 1 April , 2006 Exakt samma sak händer som administratör-profil... loggar in och direkt ut igen!! Citera
Recommended Posts