Donner Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Loggade precis in på neteller o märkte att både kontonummret o secure ID fylldes i automatiskt bara jag skrev första siffran. Måttlig bra om burken skulle bli snodd eller nått. Hur får jag bort den korkade funktionen? Tack på förhand /Donner Citera
Freddie Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Kör du explorer är det verktyg/internet alternativ/innehåll/komplettera automatiskt. Citera
kfluffie Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Och är du tuff och kör Firefox så trycker du: Inställningar -> Sekretess och väljer att bocka av dessa två: "Spara formulärdata" och "Spara lösenord" MVH //KF Citera
Donner Postad 1 April , 2006 Författare Rapport Postad 1 April , 2006 Å fan, var det så enkelt tack tack Citera
Donner Postad 1 April , 2006 Författare Rapport Postad 1 April , 2006 Hmmm, kontonummret e fortfarande kvar fast det kan ju kvitta. Secure ID:n e borta iaf. Citera
JEPpoker Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Jag är jätte onörd men kolla cookies kanske. Citera
Donner Postad 1 April , 2006 Författare Rapport Postad 1 April , 2006 Jag är jätte onörd men kolla cookies kanske. 10p till dig Citera
kfluffie Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Och så ställer du in att Cookies inte ska spara eller att man ska fråga ifall de ska sparas också. Kör du FIrefox så har nu inställt så att Formulärdatan ej kommer sparas. MVH //KF Citera
Loveless Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Och kör man Firefox så installerar man Cookieculler så man kan välja vilka cookies som ska sparas (t.ex. pf.nu). Citera
Recommended Posts