Cyntax Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 Svenska Spels nya pokersajt (har den något namn/smeknamn?) borde ha en egen grupp under "Pokersajter". Har en känsla av att den sajten kommer få en massa egna trådar. För övrigt anser jag att Nacho Cheese Balls är så jävla gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 Borde och borde, är knappast gratis att få plats Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 Jag har svårt att se hur Svenska Spel ska kunna utse en HeyJohan eller en Sportingbetsnubbe som kan sitta här och svara på frågor... Utan forumnärvaro så startar vi inte en grupp. Tar de kontakten så kan vi ju alltid diskutera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 Vi får se lite hur det utvecklar sig. När det gäller nya SAJT-grupper ser vi gärna ett större engagemang (sign up goodies, kul events etc) från sajtens sida, vilket tyvärr inte är möjligt med SvS. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 Jag har svårt att se hur Svenska Spel ska kunna utse en HeyJohan eller en Sportingbetsnubbe som kan sitta här och svara på frågor... Utan forumnärvaro så startar vi inte en grupp. Ken kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 1 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2006 Jag har svårt att se hur Svenska Spel ska kunna utse en HeyJohan eller en Sportingbetsnubbe som kan sitta här och svara på frågor... Utan forumnärvaro så startar vi inte en grupp. Ken kanske? Exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts