jozoa Postad 30 Mars , 2006 Rapport Postad 30 Mars , 2006 Dealer: gld Small Blind: Vargtand25 (0.25) Big Blind: antibes (0.50) HERO was dealt: 4c - 4d kartago2 Call (0.50) Deeptilt Fold HERO Call (0.50) limpar med sailboats... flyttarn Fold gld Raise (1.80) Vargtand25 Fold antibes Fold kartago2 Call (1.30) HERO Call (1.30) synar en så pass liten höjning... Flop Th - Ac - 4s Perfekt flop! Väljer att inte slowa... kartago2 Check HERO Bet (3.00) 3/4 pottbet för att få ett möjligt omslag av ett ess. gld Call (3.00) Syn? Synar han för pos skull/har han QQ, KK och är rädd för esset? kartago2 Fold Turn Th - Ac - 4s - Jc Kanske inte det bästa turnkortet men har han inte JJ eller KQ så har jag nog honom. Han kanske spela en JJ... HERO Bet (9.00) Betar ut igen ett nästintill pottbet för att se vad han menar med sin flopsyn... gld Raise (18.00) Han ställer mig all-in i stort sett HERO ?? Hur ska jag tolka detta? Är lite rädd för en JJ/Han kan sitta på AJ/Tror inte han har KQ då han synar pottbet med hålpipa, fisk? Har pottodds på cirkus 2.5:1, men vad sätta fi på och är det en klar syn? Citera
jacobmal Postad 30 Mars , 2006 Rapport Postad 30 Mars , 2006 solklar fold. du har inte ens toppenset. Citera
zinna Postad 30 Mars , 2006 Rapport Postad 30 Mars , 2006 ja det är en solklar syn, du har 10 outs till kåk/fyrtal om killen dragit in stegen. finns inte en chans att jag lägger den handen mot minraise Citera
Recommended Posts