QoS Postad 5 April , 2006 Författare Rapport Postad 5 April , 2006 Damn it! Kommer köra lite server pill nästa vecka, hoppas att det kommer lösa en del problem mellan databasen och webserven. - QoS Citera
The Grand Bark Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Jag upplever PF som väldigt segt de senaste dagarna. Får det här meddelandet eller liknade rätt ofta: Warning: mysql_connect(): User pfnu_mysql has already more than 'max_user_connections' active connections in /home/pfnu/public_html/forum/db/mysql4.php on line 48 Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/pfnu/public_html/forum/db/mysql4.php on line 330 Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/pfnu/public_html/forum/db/mysql4.php on line 331 phpBB : Critical Error Could not connect to the database Citera
Cyntax Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Cyntax, ska inte vara något sånt just nu. Har det dykt upp fler gånger? - QoS Nej det var nog bara en ggn nu.Men liknande saker har hänt då jag inte rapporterat. Kanske 3-4 ggr de senaste 2-3 veckorna. Citera
QoS Postad 6 April , 2006 Författare Rapport Postad 6 April , 2006 The Grand Bark, just det felet kommer med all sannolikhet att lösa sig! Cyntax, ok, dyker det upp igen så får du gärna posta felmeddelandet igen. Tack, tack! - QoS Citera
Cyntax Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 The Grand Bark, just det felet kommer med all sannolikhet att lösa sig! Cyntax, ok, dyker det upp igen så får du gärna posta felmeddelandet igen. Tack, tack! - QoS Nu fick jag detta:--- Warning: mysql_connect(): User pfnu_mysql has already more than 'max_user_connections' active connections in /home/pfnu/public_html/forum/db/mysql4.php on line 48 Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/pfnu/public_html/forum/db/mysql4.php on line 330 Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/pfnu/public_html/forum/db/mysql4.php on line 331 phpBB : Critical Error Could not connect to the database --- Samma som då ni hade "serverstrulet". Meddelandet kommer då jag ska göra en post. Klickar jag på uppdatera i Firefox kommer jag till mitt inlägg. Det går fram, men meddelar fel iaf. Citera
QoS Postad 6 April , 2006 Författare Rapport Postad 6 April , 2006 Just strulet med 'max_user_connections' är förhoppningsvis något som kommer lösa sig. Debug felmeddelande däremot är lite mer kluriga så dom får ni gärna posta mer av. - QoS Citera
majorj Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Jag får ofta SQL-server error när jag försöker komma in på pf. Glitch hos mig eller svajig server hos er? Citera
QoS Postad 6 April , 2006 Författare Rapport Postad 6 April , 2006 Svajig server helt klart! - QoS Citera
Recommended Posts