Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag upplever PF som väldigt segt de senaste dagarna. Får det här meddelandet eller liknade rätt ofta:

Warning: mysql_connect(): User pfnu_mysql has already more than 'max_user_connections' active connections in /home/pfnu/public_html/forum/db/mysql4.php on line 48

Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/pfnu/public_html/forum/db/mysql4.php on line 330

Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/pfnu/public_html/forum/db/mysql4.php on line 331

phpBB : Critical Error

Could not connect to the database

Postad
Cyntax, ska inte vara något sånt just nu. :(

Har det dykt upp fler gånger?

- QoS

Nej det var nog bara en ggn nu.

Men liknande saker har hänt då jag inte rapporterat. Kanske 3-4 ggr de senaste 2-3 veckorna.

Postad

The Grand Bark, just det felet kommer med all sannolikhet att lösa sig! :)

Cyntax, ok, dyker det upp igen så får du gärna posta felmeddelandet igen. Tack, tack! :)

- QoS

Postad
The Grand Bark, just det felet kommer med all sannolikhet att lösa sig! :)

Cyntax, ok, dyker det upp igen så får du gärna posta felmeddelandet igen. Tack, tack! :)

- QoS

Nu fick jag detta:

---

Warning: mysql_connect(): User pfnu_mysql has already more than 'max_user_connections' active connections in /home/pfnu/public_html/forum/db/mysql4.php on line 48

Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/pfnu/public_html/forum/db/mysql4.php on line 330

Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/pfnu/public_html/forum/db/mysql4.php on line 331

phpBB : Critical Error

Could not connect to the database

---

Samma som då ni hade "serverstrulet".

Meddelandet kommer då jag ska göra en post. Klickar jag på uppdatera i Firefox kommer jag till mitt inlägg. Det går fram, men meddelar fel iaf. :?

Postad

Just strulet med 'max_user_connections' är förhoppningsvis något som kommer lösa sig.

Debug felmeddelande däremot är lite mer kluriga så dom får ni gärna posta mer av.

- QoS