RayIV Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Den här handen utspelade sig för ett par veckor sedan och ja, jag vill väl egentligen bara att ni analyserar och säger vad ni tycker. Känns aningen vekt såhär i efterhand? * Flytt till Poker OT - QoS * Citera
pcw Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Den här handen utspelade sig för ett par veckor sedan och ja, jag vill väl egentligen bara att ni analyserar och säger vad ni tycker. Känns aningen vekt såhär i efterhand? Fattar inte skämtet riktigt. Kan du förtydliga? Citera
pcw Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Den här handen utspelade sig för ett par veckor sedan och ja, jag vill väl egentligen bara att ni analyserar och säger vad ni tycker. Känns aningen vekt såhär i efterhand? Fattar inte skämtet riktigt. Kan du förtydliga? Citera
RayIV Postad 28 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2006 Den här handen utspelade sig för ett par veckor sedan och ja, jag vill väl egentligen bara att ni analyserar och säger vad ni tycker. Känns aningen vekt såhär i efterhand? Fattar inte skämtet riktigt. Kan du förtydliga? Skämt? Jag vill bara att ni analyserar min hand. Citera
mr.asdf Postad 29 Mars , 2006 Rapport Postad 29 Mars , 2006 du håller pennan väldigt fult imo jävla tomte Citera
brut Postad 29 Mars , 2006 Rapport Postad 29 Mars , 2006 Du ska få din analys Ser ju ut som en ganska frisk hand. Om du därimot tar en hammare och slår till handen så ska du nog se att du kan få en interessant analys av den Citera
Recommended Posts