mrALMIGHTY Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 -9 seat SnG -Blinds 15/30 -2000 chip, fi 1700 Höjjer till 150 UTG och får 3 syn av två i mitten pos. och en på cutoff. Pot=465$ Floppen kommer 443 Jag betar 300 för att slippa att det kommer höga kort på resten av gatorna. Får dock omslag av cutoff som höjjer till 600. Vad borde jag göra nu? Bestämde mig för att bara syna och se vad som händer men har här i efterhand börjat fundera om det inte vore bättre att ställa in. Citera
cOP Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 cutoff synar sist och kan knappast ha högre pp...A4 lr 33 ärväl enda rimliga händerna som slår dig. All in eller fold tkr jag, syn känns bara som du hamnar svårare nästa gata. Citera
mrALMIGHTY Postad 28 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2006 cutoff synar sist och kan knappast ha högre pp...A4 lr 33 ärväl enda rimliga händerna som slår dig. All in eller fold tkr jag, syn känns bara som du hamnar svårare nästa gata. Precis vad jag misstänkte, men behövde få bekräftelse thx. Citera
Recommended Posts