Hyler Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Sydsvenskan 28 mars, om Lund Poker Club. Gasnak välavvägd artikel, beskriver "lotteri/dobbleri"-problematiken, lite kåserande om blandingen av personer och insatsnivåer. Citera
baller Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Dom intervjuade är inte alls nöjda med artikeln, utan tycker sig avara felciterade mm, därför inte alls välavvägd... se länken för diskussion: LPC lägger ner Citera
Hyler Postad 28 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2006 Dom intervjuade är inte alls nöjda med artikeln, utan tycker sig avara felciterade mm, därför inte alls välavvägd... Åhå, där ser man vad man kan anta när man inte vet vad som ligger bakom. Jag tyckte det verkade som fakta var rätt och att det inte var av typen "NN drog ett bloss på cigarren och höjde med 5000, XX synade och blev av med hyrespengarna" Citera
Myssion Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Myssion skrev: Jag har ett halvätet fulsnickers med sötstark senap på som du kan få av mig, det lär då få dig på att tänka på annat än poker iallafall. Visst hjälpte det Citera
Recommended Posts