inkassera Postad 28 Mars , 2006 Rapport Share Postad 28 Mars , 2006 Tänkte bara kolla innan jag satte mig. Jag har pengar spridda på olika siter och har för närvarande lite pengar på 2 olika B2Bsiter, jag undrar helt enkelt om jag kan spela samtidigt med båda klienterna? givetvis inte på samma bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
price Postad 28 Mars , 2006 Rapport Share Postad 28 Mars , 2006 Tänkte bara kolla innan jag satte mig. Jag har pengar spridda på olika siter och har för närvarande lite pengar på 2 olika B2Bsiter, jag undrar helt enkelt om jag kan spela samtidigt med båda klienterna? givetvis inte på samma bord. Nej, det går inte att köra 2 klienter samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inkassera Postad 28 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2006 Nej det gick ju inte ens att starta märkte jag nu... aja, inte mycket att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
trosell Postad 28 Mars , 2006 Rapport Share Postad 28 Mars , 2006 Varför inte föra över alla pengar till den ena sajten? går ju smidigt att göra det mellan b2b sajter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts