Gå till innehåll

ARTIKEL: Pokerpremiären nära för Svenska Spel


back

Recommended Posts

  • Svars 288
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Knapparna är ju katastrof !

 

Riktigt skumma och belopp i knappen som man höjer med, om man tänker markera den för att skriva in ett belopp så bettar man direkt.

 

Hur fan skriver man in ett belopp ? :twisted::twisted:

 

He he, jag minihöjde på grund av det med AA. Jobbigt värre. :roll:

 

Man klickar i fönstret där beloppet stär och ändrar det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[
Hmm ... duellen kl 2130 är det en heads up turnering månne? Hittar ingen info.

 

Nån som vet?

Ja, det lär det va med den titeln.

 

mvh

Ant

 

lirar den nu, aldrig lirat HU-tourney innan, det var det segaste jag varit med om, iallafall om man slår ut sin motståndare snabbt =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[
Hmm ... duellen kl 2130 är det en heads up turnering månne? Hittar ingen info.

 

Nån som vet?

Ja, det lär det va med den titeln.

 

mvh

Ant

 

lirar den nu, aldrig lirat HU-tourney innan, det var det segaste jag varit med om, iallafall om man slår ut sin motståndare snabbt =)

 

Anade det. Så jag avstod. Lycka till ialla fall. När du blir för trött är det ju bara att kryssa i "lägger mig" :-o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Varför finns både alternativet "Lägga mig" och "Lägger mig"? Jo först står det nämligen "Passa/Lägga mig". När någon väl har bettat så försvinner av logiska skäl "Passa" och kvar finns endast "Lägga mig". Samtidigt finns alternativet "Lägger mig" med hela tiden :)

 

Personligen anser jag att formuleringen "Lägga mig" är dålig svenska. Det borde förstås alltid stå "Lägger mig". Någon som håller med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Varför får svenskaspel ha satelliter till cosmopols poker-sm, när dom sedan tidigare inte fick anordna satelliter i någon form alls?

 

Det får dom inte. Men dom har löst det på en mellanväg - Tävlingens vinster är x gånger 14.000 kr (15K?) som du får ut i kontanter och som du får göra vad du vill med, exempelvis köpa in dig i SM (du måste själv anmäla dig osv, och boka hotell).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför får svenskaspel ha satelliter till cosmopols poker-sm, när dom sedan tidigare inte fick anordna satelliter i någon form alls?

 

Det får dom inte. Men dom har löst det på en mellanväg - Tävlingens vinster är x gånger 14.000 kr (15K?) som du får ut i kontanter och som du får göra vad du vill med, exempelvis köpa in dig i SM (du måste själv anmäla dig osv, och boka hotell).

 

Mycket smart sätt att kringå LI:s regler. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...