price Postad 30 Mars , 2006 Rapport Postad 30 Mars , 2006 Hur ballt är detta då? Svenska Spels pokersatsning har efter 12 TIM fler cashgame spelare än B2B ! Och kom nu och säg att svenskarna inte är monopolvänliga! Vart ser man antal cashgame-spelare på SS och B2B ? Citera
OrkarInte Postad 30 Mars , 2006 Rapport Postad 30 Mars , 2006 Vart ser man antal cashgame-spelare på SS och B2B ? på ss högst upp till vänstra hörnet i svara rutan i huvud fönstret. Citera
elvis77 Postad 30 Mars , 2006 Rapport Postad 30 Mars , 2006 Knapparna är ju katastrof ! Riktigt skumma och belopp i knappen som man höjer med, om man tänker markera den för att skriva in ett belopp så bettar man direkt. Hur fan skriver man in ett belopp ? Citera
MajkTheBike Postad 30 Mars , 2006 Rapport Postad 30 Mars , 2006 skräm inte iväg alla fiskar nu, låt speldävulen ta över först Citera
Pokershark Postad 30 Mars , 2006 Rapport Postad 30 Mars , 2006 skräm inte iväg alla fiskar nu, låt speldävulen ta över först Det är lugnt för jag donerar bara Citera
folder Postad 30 Mars , 2006 Rapport Postad 30 Mars , 2006 Hmm ... duellen kl 2130 är det en heads up turnering månne? Hittar ingen info. Nån som vet? Citera
antfarmer Postad 30 Mars , 2006 Rapport Postad 30 Mars , 2006 [ Hmm ... duellen kl 2130 är det en heads up turnering månne? Hittar ingen info. Nån som vet? Ja, det lär det va med den titeln. mvh Ant Citera
psykologen Postad 30 Mars , 2006 Rapport Postad 30 Mars , 2006 Knapparna är ju katastrof ! Riktigt skumma och belopp i knappen som man höjer med, om man tänker markera den för att skriva in ett belopp så bettar man direkt. Hur fan skriver man in ett belopp ? He he, jag minihöjde på grund av det med AA. Jobbigt värre. Man klickar i fönstret där beloppet stär och ändrar det. Citera
pajper Postad 30 Mars , 2006 Rapport Postad 30 Mars , 2006 [Hmm ... duellen kl 2130 är det en heads up turnering månne? Hittar ingen info. Nån som vet? Ja, det lär det va med den titeln. mvh Ant lirar den nu, aldrig lirat HU-tourney innan, det var det segaste jag varit med om, iallafall om man slår ut sin motståndare snabbt =) Citera
folder Postad 30 Mars , 2006 Rapport Postad 30 Mars , 2006 [Hmm ... duellen kl 2130 är det en heads up turnering månne? Hittar ingen info. Nån som vet? Ja, det lär det va med den titeln. mvh Ant lirar den nu, aldrig lirat HU-tourney innan, det var det segaste jag varit med om, iallafall om man slår ut sin motståndare snabbt =) Anade det. Så jag avstod. Lycka till ialla fall. När du blir för trött är det ju bara att kryssa i "lägger mig" Citera
Richthofen Postad 10 April , 2006 Rapport Postad 10 April , 2006 Varför finns både alternativet "Lägga mig" och "Lägger mig"? Jo först står det nämligen "Passa/Lägga mig". När någon väl har bettat så försvinner av logiska skäl "Passa" och kvar finns endast "Lägga mig". Samtidigt finns alternativet "Lägger mig" med hela tiden Personligen anser jag att formuleringen "Lägga mig" är dålig svenska. Det borde förstås alltid stå "Lägger mig". Någon som håller med? Citera
Kornone Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Varför får svenskaspel ha satelliter till cosmopols poker-sm, när dom sedan tidigare inte fick anordna satelliter i någon form alls? Citera
gdaily Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Varför får svenskaspel ha satelliter till cosmopols poker-sm, när dom sedan tidigare inte fick anordna satelliter i någon form alls? Det får dom inte. Men dom har löst det på en mellanväg - Tävlingens vinster är x gånger 14.000 kr (15K?) som du får ut i kontanter och som du får göra vad du vill med, exempelvis köpa in dig i SM (du måste själv anmäla dig osv, och boka hotell). Citera
cab19 Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Varför får svenskaspel ha satelliter till cosmopols poker-sm, när dom sedan tidigare inte fick anordna satelliter i någon form alls? Det får dom inte. Men dom har löst det på en mellanväg - Tävlingens vinster är x gånger 14.000 kr (15K?) som du får ut i kontanter och som du får göra vad du vill med, exempelvis köpa in dig i SM (du måste själv anmäla dig osv, och boka hotell). Mycket smart sätt att kringå LI:s regler. Citera
Recommended Posts