pozz2 Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 då detta e ett ganska dyrt alternativ,va kan man använda förutom VISA? Citera
kfluffie Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 då detta e ett ganska dyrt alternativ,va kan man använda förutom VISA? Har du lika valuta på Pokersajten som på NetEller så är det väl inte så farligt dyrt? Sen 1$ för att plocka ut cashen + växlingsavg. (som jag inte vet hur mycket det är). Alla sidor tar ju NetEller och några alternativ än Visa tror jag inte det finns, förutom ett par Amerikanska "Neteller-lookalike". MVH //KF - NetEller PS. Ett Alternativ är ju att du stannar inom B2B och skickar pengarna till via "transfer money to a friend" som är du på ett annat skin så slipper du alla avgifter förutom när du tar ut! MVH //KF Citera
pozz2 Postad 24 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2006 neteller växlar pengarna 2 gånger á 1,5% avgift. Först från CAD till US o sen till SKR av banken när du tar ut som. + $1 om du ska ha de till debtcard om ja nu inte e helt ute o reser Citera
Mikey Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Kan kika om Moneybookers finns där du spelar. Inte testat det, men verkar billigt och smidigt! Ha det! Citera
Preen Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Det där med att det bara kostar $1 att föra över pengar från neteller till bank stämmer inte riktigt.. tog ut $2k i veckan, får ut 14990kr. enligt mina beräkningar tar de då ungefär en 500kr i ren valutavinst genom att ge mig en totalt felaktig växelkurs.. fyfan. Citera
Recommended Posts