Ester Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Hej, jag arbetar som frilansande fotograf och med min journalistkollega Pia, söker vi kontakt med kvinnliga pokerspelare. Vår idé är att göra ett porträtt/artikel/reportage på en kvinnlig pokerspelare. Vi vill ställa frågor som - hur man kom i kontakt med poker, vad fascinerar, nivå etc. Vi bor i Malmö repektive Stockholm så det vore bra om ni bor på rimligt avstånd från dessa städer. Gärna varierande åldrar, olika tidningar har olika åldersmålgrupp. Med hopp om kontakt! M v h Ester Citera
gdaily Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Jag söker också kontakt med kvinnliga pokerspelare Citera
Macroman Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Vi bor i Malmö repektive Stockholm så det vore bra om ni bor på rimligt avstånd från dessa städer. Tja, det är i alla fall bättre än om ni bott i tex. Ystad och Kiruna... Citera
bossbaver Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Räcker det om man bara är pokerspelare som kan tänka sig att ställa upp i en artikel? men inte kvinnlig? för då kan jag ställa upp Citera
Nusseman Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Heyhoneys är väl stockholmsbaserade. Kolla i Heypokergruppen för närmare presentation. Citera
RaMz Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Heyhoneys är väl stockholmsbaserade. Kolla i Heypokergruppen för närmare presentation. cecilia Möller Citera
a_apelqvist Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 QoS. Hon är väl ganska feminin av sig Citera
QoS Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 QoS. Hon är väl ganska feminin av sig Ja, det är hon... - QoS Citera
UCanSMD Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Ester. Om du fortfarande är intresserad så kan du kontakta mig så kan vi talas vid. Skicka ett pm till mig här så kan jag skicka min kontaktinfo Kram Cecilia Möller Citera