Ester Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Hej, jag arbetar som frilansande fotograf och med min journalistkollega Pia, söker vi kontakt med kvinnliga pokerspelare. Vår idé är att göra ett porträtt/artikel/reportage på en kvinnlig pokerspelare. Vi vill ställa frågor som - hur man kom i kontakt med poker, vad fascinerar, nivå etc. Vi bor i Malmö repektive Stockholm så det vore bra om ni bor på rimligt avstånd från dessa städer. Gärna varierande åldrar, olika tidningar har olika åldersmålgrupp. Med hopp om kontakt! M v h Ester Citera
gdaily Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Jag söker också kontakt med kvinnliga pokerspelare Citera
Macroman Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Vi bor i Malmö repektive Stockholm så det vore bra om ni bor på rimligt avstånd från dessa städer. Tja, det är i alla fall bättre än om ni bott i tex. Ystad och Kiruna... Citera
bossbaver Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Räcker det om man bara är pokerspelare som kan tänka sig att ställa upp i en artikel? men inte kvinnlig? för då kan jag ställa upp Citera
Nusseman Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Heyhoneys är väl stockholmsbaserade. Kolla i Heypokergruppen för närmare presentation. Citera
RaMz Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Heyhoneys är väl stockholmsbaserade. Kolla i Heypokergruppen för närmare presentation. cecilia Möller Citera
a_apelqvist Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 QoS. Hon är väl ganska feminin av sig Citera
QoS Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 QoS. Hon är väl ganska feminin av sig Ja, det är hon... - QoS Citera
UCanSMD Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Ester. Om du fortfarande är intresserad så kan du kontakta mig så kan vi talas vid. Skicka ett pm till mig här så kan jag skicka min kontaktinfo Kram Cecilia Möller Citera
Jennez Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Kram Cecilia Möller Seriously? Trodde det var en skamtgrej av Ramz. typ Cecilia Nordenstam + Karl Moller... Sorry Cecilia Citera
UCanSMD Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 LOL Jag spelar poker på heltid och har gjort det i över ett år. Nu vet du. Ingen skada skedd. kram kram Citera
gdaily Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 LOLJag spelar poker på heltid och har gjort det i över ett år. Nu vet du. Ingen skada skedd. kram kram Spelade i Team Swedish Santas på lagtävlingen i Cosmopol tillsammans med Daniel Larsson, Sargon Ruya och Bengt Sonnert om jag minns/ser fel. Citera
Jennez Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Note to self: glom inte ironiklamrarna... Jennez, humor är inte din starka sida. Truten på dig Ok, far ge mig, humor ar inte min starka sida... Citera
UCanSMD Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Stämmer helt rätt. Spelade med SwedishSantas. jennez... jag fattar verkligen inte vad du menar. Citera
Jennez Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 jennez... jag fattar verkligen inte vad du menar. Jag forsokte bara vara rolig med mitt forsta inlagg dar. Nevermind. Ser sjalv att det inte var sa roligt som jag trodde. Citera
RaMz Postad 14 Juli , 2006 Rapport Postad 14 Juli , 2006 Kram Cecilia Möller Seriously? Trodde det var en skamtgrej av Ramz. typ Cecilia Nordenstam + Karl Moller... Sorry Cecilia Tänk hur bra världen skulle fungera om folk lyssnade på mig. Citera
The Grand Bark Postad 14 Juli , 2006 Rapport Postad 14 Juli , 2006 Nu tappade Betway 64 kunder. Igen! Citera
Recommended Posts