Beef__Cake Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 Nyss avslutat mitt spel åter igen pga att party laggar sönder mig dator totalt. Partygaming.exe tillsammans med PO's Javaw.exe äter CPU kraft så jag fan blir galen alltså. Jag multitablar 6 bord och det har inte varit några problem förens deras nya software släpptes. Någon mer som lider av detta? * Flytt till Onlinepoker - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 Tja, deras mjukvara suger, många inklusive mig själv verkar lida av konstanta kraschar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fourfingerz Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 Har samma problem. installerade om party och det kanske hjälpt något men det är fortfarande segt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zporty Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 mitt laggar inte så mycket, men jag kör oftast bara 3 bord eller färre. däremot öppnas inte nya bord i multi-turneringar varefter borden bryts. då måste jag leta upp rätt turnerings-lobby och klicka på 'take seat'. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bobby2k Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 tycker det funkar bra, inget lagg eller kraschar för mig.. men jag har iofs en bra dator Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 PO verkar ha någon minnesläcka. Reboot brukar göra biffen om datorn börjat käka för mycket CPU och vissa odds inte skrivs ut längre etc. Min laptop(2ghz core duo, 2gb) klarar iaf 8bord några dagar utan problem, men efter en vecka så börjar det bli slött värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 Provade 9 bord och efter ett tag tog minnet slut och datorn fick panik. 1gb minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 Däremot öppnas inte nya bord i multi-turneringar varefter borden bryts. då måste jag leta upp rätt turnerings-lobby och klicka på 'take seat'. Samma sak händer mig. Inga laggar eftersom jag bara kör två bord åt gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Beef__Cake Postad 23 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Vafan alltså blir riktigt förbannad här....skicka och klaga på partys nya software..fick till svar att allt fungerar ok och att ingen annan klagat så det är jag som är problemet. Typiskt stora företag....de har aldrig eller gör fel. Fattar inte vad som hänt...om jag öppnar aktivitetshanteraren och trycker fram prestandan och sen flyttar partys lobby fönster över skrivbordet ja då åker CPU användningen upp i 100%....samma sak om jag trycker och väljer bord....så fort jag gör nåt med skit klienten! Nä fy fan alltså riktigt lack blir man... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts