Gå till innehåll

Strul med PartyPokers nya klient!


Beef__Cake

Recommended Posts

Nyss avslutat mitt spel åter igen pga att party laggar sönder mig dator totalt. Partygaming.exe tillsammans med PO's Javaw.exe äter CPU kraft så jag fan blir galen alltså. Jag multitablar 6 bord och det har inte varit några problem förens deras nya software släpptes. Någon mer som lider av detta?

 

* Flytt till Onlinepoker - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PO verkar ha någon minnesläcka. Reboot brukar göra biffen om datorn börjat käka för mycket CPU och vissa odds inte skrivs ut längre etc.

 

Min laptop(2ghz core duo, 2gb) klarar iaf 8bord några dagar utan problem, men efter en vecka så börjar det bli slött värre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vafan alltså blir riktigt förbannad här....skicka och klaga på partys nya software..fick till svar att allt fungerar ok och att ingen annan klagat så det är jag som är problemet. Typiskt stora företag....de har aldrig eller gör fel.

Fattar inte vad som hänt...om jag öppnar aktivitetshanteraren och trycker fram prestandan och sen flyttar partys lobby fönster över skrivbordet ja då åker CPU användningen upp i 100%....samma sak om jag trycker och väljer bord....så fort jag gör nåt med skit klienten! Nä fy fan alltså riktigt lack blir man...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...