riosatiy Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Denna hand utspelade sig idag på 1/2 NL bord , det är heads up mellan mig och fi.. han verkar vara den där passiva typen som synar väldigt mycket men sällan höjer. anledningen att stackarna är så grunda är att han satt vid bordet med minimum buyin när jag kom, och jag såg ingen anledning till att köpa in för mer än vad han hade. Game # 283669544 - Texas Hold'em No Limit EUR 1/2 Players: doggy (EUR 92,45 in seat 1) HERO (EUR 95,00 in seat 4) Dealer: HERO Small Blind: doggy (1) Big Blind: HERO (2) HERO was dealt: A:heart: - Q:heart: doggy Raise (3) minumum raise till 4,vilket antagligen bara betyder att han tröttnat på att jag höjer han varje gång han limpar. HERO Raise (8) reraisar till 10 m aningen klen men vill inte skrämma iväg händer jag kan dominera och få bra betalt för om ett ess floppar. plus att jag gillar att sätta press på min fi i HU doggy Call (6) detta betyder att han har en hand värd att spela iaf. Flop K:heart: - 2:spade: - 4:diamond: pot = 20 doggy Check HERO Bet (15) rent CB här, det måste man göra. doggy Call (15) hmm? vad sätter ni han på här? jag satt han på en kung eller möjligtvis typ 88 eller 77 typ Turn K:heart: - 2:spade: - 4:diamond: - 3:heart: pot = 50 doggy Check här checkar han igen.. nu har jag chansen att dra till en flush gratis om jag vill. hur hade ni gjort här. båda har runt 65-70 i stacken forts förljer. Citera
PinkFloyd Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 ey rio gammal ra3 lirare va? hade nog tagit gratiskortet där iaf Citera
Mr.Tony Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Hmm, Tror fan ja hade checkat, berott på känslan, Men ex, betar du här och han går allin, då hade du velat ha det där gratis kortet garanterat! Checka o hoppas på hjärter eller A, iofs han kanske har AT,AJ lr nåt. Nej du blir nog inte av med han på turn bet iaf. Isåfall ska du nog ställa in om han ska folda Citera
riosatiy Postad 21 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2006 ey rio gammal ra3 lirare va? hade nog tagit gratiskortet där iaf yepp det stämmer hade du något annat nick i ra3? Citera
PinkFloyd Postad 22 Mars , 2006 Rapport Postad 22 Mars , 2006 33-buji du lirade i 33 förut va? inte så mycket lir direkt nu för tiden.. men folket o kanalen lever iaf . Citera
riosatiy Postad 22 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 22 Mars , 2006 33-buji du lirade i 33 förut va? inte så mycket lir direkt nu för tiden.. men folket o kanalen lever iaf . aha tja .. jo de gjorde jag . sköna snubbar där. Citera
riosatiy Postad 22 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 22 Mars , 2006 i handen så ställde jag iaf in på turn,,, han stekte och kasta sin hand. när jag visade handen för han sa han att han "lol , folded K9" Citera
Recommended Posts