Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hur många buy ins skulle ni kunna göra på ett bord ifall ni har torskat monsterhänder på all ins. Säg stege på flopp, triss på flopp, färg på flopp och trots det torskat?

* Är något tiltad * men ändå tacksam för svar, måste lugna ner mig lite.

Postad
om jag hade haft tiltissues så hade jag slutat direkt när jag kände mig tiltad.

annars spelar tills jag tömmer mitt konto eller honom.

Ja men om han enbart vinner på tur och går emot alla odds borde man väl ändå stå sig eller ?

Jag torskade iofs bara 3 buy ins mot snubben men det var verkligen bra händer :E helt osannolikt att kunna förlora samtliga mot samma snubbe.

Postad

tror inte du mena hu, så jag svarar på fullbord/6manna.

att torska 1-2 tom 3 inköp på ren otur kan vara positivt. dvs om du inte tiltar utan kan "spela tiltad" för övriga bordet. träffar man ngt brukar de inte backa direkt utan check-syna ner en för de tror man steamar. kan leda till sjuka fluktationer, men ska vara lönande.

hur jag skulle göra beror på 2 saker, gamblar dem? e jag tiltad fast jag kanske inte märker det?

*gamblar dem spelar jag hellre kvar. bäst e om du dubblat några olika så att du kan dubbla själv mot så många som möjligt

*e det nöt-nötspelare drar jag trol. om det varit mellanset mot toppset, samma nötstege o han fyller backdoorflush el om de hittar 2outaren mot set finns inte belägget att det skulle vara lättare o få betalt på sina hyffsade händer. annars hitta nytt bord el sluta.

är man tiltad ska man vara försiktig o kanske lägga av för kvällen. (tror dock inte jag lyckats med det många ggr. därför alla torskar motsvarar 2-5 vinstkvällar :? )

hur många inköp vart det o vad tänkte du inför varje nytt? var inte rädd för att dra en bad-beat-whine historia för hur du torska avgör lite vad du ska göra.

edit: hur kan jag inte se att du torska 3 inköp. o mot en o samma kille. skulle nog klivit för jag gillar o bluffa en del o om hela bordet ser en torska rakt ut blir det svårare o köpa lite potter. gillar när folk har respekt, vanare o spela så