Teddybear Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Tja. Skulle behöva lite hjälp med ett par termer som jag inte är bekant med på engelska. Bank name: (1 tom rad) Bank address: (3 tomma rader) SWIFT code: (1 tom rad) Ultra beneficiary Name: XXXXXXXXXXXXX Address: XXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXX (Your bank account number) Account number: (1 tom rad) IBAN code: (1 tom rad) Skulle någon kunna berätta exakt vad det är som ska stå i de olika fälten så vore det perfekt, så det inte blir nåt krångel. Peace out! Citera
VicDamone Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Tja. Skulle behöva lite hjälp med ett par termer som jag inte är bekant med på engelska. Bank name: (1 tom rad) Bank address: (3 tomma rader) SWIFT code: (1 tom rad) Ultra beneficiary Name: XXXXXXXXXXXXX Address: XXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXX (Your bank account number) Account number: (1 tom rad) IBAN code: (1 tom rad) Skulle någon kunna berätta exakt vad det är som ska stå i de olika fälten så vore det perfekt, så det inte blir nåt krångel. Peace out! Om man bortser från "bank name" tror jag att jag förstår alla termer:o Citera
ThePunk Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Bank name: Banknamn Bank address: Bankens adress SWIFT code: Bankens swiftkod Ultra beneficiary Name: Ditt namn? Address: Din adress? (Your bank account number) Account number: Kontonummer IBAN code: Din IBAN kod Vilken bank använder du? Jag använder FSB och deras swift är "SWEDSESS". Man kan även räkna ut sitt IBAN på deras hemsida. Citera
Teddybear Postad 20 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2006 Ultra beneficiary-grejerna stod redan där, och det förstod jag faktiskt ändå Nordea är banken. Ska ta och kolla runt på hemsidan och se om det klarnar, annars åtkommer jag med ytterligare frågor. Tack för svaren... Citera
Teddybear Postad 20 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2006 Är swift-kod samma sak som BIC-kod? Citera
ThePunk Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Ja det är det. Nordeas är "NDEASESS". Men det var väl den du hittat. Ang. IBAn skrev de såhär: "Vill du veta IBAN för ditt eget konto, gå in i Internetbanken och titta under Villkor för ditt konto eller kontakta ditt kontor eller vår kundtjänst 0771 - 22 44 88." Ifall du inte redan läst det Lycka till! Citera
Teddybear Postad 20 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2006 Japp, jag såg det, ville bara bekräfta att det var samma sak. Ursäkta min nojighet och tack för hjälpen Min första cashout är härmed genomförd! Citera
Recommended Posts