franko_fara Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Någon som har någon bra lösning på att föra över pengar från paypal till neteller? (utan att gå via svenskt bankkonto). Eller möjligtvis nåt annat bra sätt att cacha paypal? Tacksam! * Pillar lite med rubriken - QoS * Citera
Tobbo Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Något även jag skulle vilja veta...Vill gärna casha ut från paypal->banken men är rädd att skattmasen ska komma o spöka Finns det några poker siter som fungerar med paypal förresten? Är ny här men ska luska runt i trådarna för o hitta svar Citera
gdaily Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Hur mycket handlar det om? Är det bara småbelopp så behöver jag lite pengar på Paypal och jag har på Neteller... vi förlorar förvisso dubbla transaktionskostnader, men jag kan föra över till ditt Netellerkonto och du för över till mitt Paypalkonto /Ola Citera
Tobbo Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Själv tänkte jag bonushora..så jag behöver föra över $500 från paypal till neteller..dilemma Citera
gdaily Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Ja, det är väl en lagom summa. PMa mig om du är intresserad. /Ola Citera
rizzo Postad 8 November , 2005 Rapport Postad 8 November , 2005 letade efter paypal -> neteller och hittade den här tråden... Jag har $263 som jag hade velat föra över från paypal -> neteller, om nån är intresserad av en likadan deal som gdaily skriver om ovan så tveka inte att svara. Citera
Swedish-Hero Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Jag har inte hittat nån info och jag har ingen större summa på paypal men undrar hur man får ut dom eller överföring till neteller! 200kr! kanske inte ens värt det men kanske kan få svar här! Mvh Hero Citera
Recommended Posts