Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

hej jag är en nybörjare på det här.. men vill gärna lära mig av nån bra som har tid och lust med en "lärling" i det nobla spelet poker.. jag signar gärna upp mig på diverse sidor med eran kod om de ger er nånting..

tack på förhand

Postad

Jag håller med Nusse här. Fast det finns ju alltid poänger med att kunna chatta med en mer erfaren spelare medan man spelar. Det kan nog alltid vara bra att kunna kommunicera på lite annorlunda sätt än vi gör här förresten, särskilt om det är lite mer direkt.

Men se till att du utnyttjar möjligheterna som forumet ger, det finns en väldig massa sammanlagd kunskap här. Att diskutera är dessutom ett väldigt bra sätt att exponera dumma idéer man har.

Se till att du jobbar på att ställa frågor bara.

Postad

man får tacka så jätte mycket för era svar här.. men som sagt.. det är ju lite lättare med en erfaren spelare som man kan snacka med direkt.. har ni några bra sidor eller nått som man kan börja spela på.. som har några amatörer och inte bara freerolls.. har kollat era länkar här med men en svensk sida skulle inte sitta fel..

//anakha

Postad

24h är svensk

Där spelar många av oss och där hålls vår forumturnering.

signa gärna via POKERFORUM.nus affelänk så blir QoS glad och du kan vara med och slåss om bonuspriset i forumturneringen.

Postad

Innan du börjar köp och läs Winning Low Limit Hold Em av Lee Jones, en mycket bra bok. Sedan är Hilgers Internet Texas Hold Em ännu bättre, men passar kanske inte som en nybörjar bok utan den kan du köpa sedan...

Postad