Fido Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Då kanske ni uppskattar den här: Zorro - De luxe! Ganska schysst litet move... Citera
Wernie Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 Såg det på sporten igår. De är nog bland det värsta jag sett, oavsett sport. Var ju en collegelirare som gjorde ett liknande hockeymål för några år sedan, men det här är fan värre. Lysande Citera
highbury90 Postad 9 November , 2004 Rapport Postad 9 November , 2004 I sommras under en turnering gjorde han (Alexander Nede) ett ännu snyggare mål. Samma fint fast med en hand PLUS att han skiftar hand med klubban från hörger till vänster och lägger in den från andra sidan. Citera
Macaronis Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 Jag förstår egentligen inte varför det blir sån uppmärksamhet över detta mål. Visst är det ögongodis, men jag tycker han hamnar lite för mycket i rampljuset. Han är ju långt ifrån den enda som håller på med dessa zorrofinter. Tror det var en finne som "uppfann" finten för några år sedan. Spelade själv innebandy mot Pixbo och mötte Peter Rönnerstig (gjort A-landskamper) för några år sedan. Han är också en mästare på dessa finter. Kom i full fart i två mott ett läge med bollen och gör zorro finter och skjuter upp den i krysset... Citera
Fido Postad 15 November , 2004 Författare Rapport Postad 15 November , 2004 Nä, håller med fakitkst! Finns många som "kan" den där finten, och till 98% är den helt oanvändbar och meningslös. Han en kompis som varit med på Eurosport Wats med ett klipp där han står och snurrar sådär. Aftonbladet skrev om den här som om det vore något helt unikt, vilket inte är helt sant. Dessutom är det ju en ganska meningslös grej... tar hellre ett riktigt bra skott! Citera
Ector Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 Aftonbladet skrev om den här som om det vore något helt unikt, vilket inte är helt sant. Ingenting... och då menar jag verkligen INGENTING som står i Aftonbladet är helt sant. Citera
devalanteriel Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 Ingenting... och då menar jag verkligen INGENTING som står i Aftonbladet är helt sant. Och vice versa gäller också... så eftersom det inte står i AB att jag är president så är jag det. Citera
DrillerKiller Postad 15 November , 2004 Rapport Postad 15 November , 2004 Sjutk snyggt mål, jag har själv lirat med Nede i FcH. Sicken lirare! MVH Simon Citera
Recommended Posts