hansolo Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 Vi ska hålla ett föredrag i engelska B (komvux) om en känd person eller något som Skottland är känt för. (ca 10min) Redan tagna ämnen är Golf,Lochness och Sean Connery.. Har verkligen ingen aning va ja ska prata om, nån som har gjort något liknande eller har något bra ämne att dela med sig av så är de jävligt uppskattat =) Gimme gimme gimme a "redovisningsämne" after midnight Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wolf Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 Whisky kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 Whisky kanske? Irland tiltedit: Kunde svära på att du stavade med e Några förslag: Shirley Mansons upskirtfasoner, varför Phil Collins är tråkigast i pophistorien, Franz Ferdinand eller kanske eventuellt han den där snubben som chefar över NATO, är inte han skotte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andrew_W Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 Jag kan inte komma på nåt men jag känner instinktivt att jag är glad över att slippa sitta med på er redovisning. Golf, Loch Ness och Sean Connery... more than I can handle! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wolf Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 tiltedit: Kunde svära på att du stavade med e Det stämmer, blixt-editerade det efter att jag tryckt .. Men är inte även Skottland känd för whisky, trodde jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 tiltedit: Kunde svära på att du stavade med e Det stämmer, blixt-editerade det efter att jag tryckt .. Men är inte även Skottland känd för whisky, trodde jag? jojo, Ardbeg, Laphroaigh, Caol Ila osv är ju flytande guld. Men Whiskey är den stavning som gäller bl.a på Irland och i USA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 Kilt är ju tokgivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sebp Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 Haggis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 Caber Toss! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 15 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 Myssion: Säkert en FAQ för dig men var kommer "And the lord said; John, come forth and receive eternal life. But John came fifth and won a toaster." ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 P Diddy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 Myssion: Säkert en FAQ för dig men var kommer "And the lord said; John, come forth and receive eternal life. But John came fifth and won a toaster." ifrån? Vet faktiskt inte var originalet kommer ifrån, var en polare som berättade den. Så det är inte jag som hitta på't. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 Skriv om "Braveheart" (komer inte ihåg vad han hette på riktigt...). Intressant historia som borde väcka gruppens intresse. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 Skriv om "Braveheart" (komer inte ihåg vad han hette på riktigt...). Intressant historia som borde väcka gruppens intresse. Damn... William Wallace för bövelen! *suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kotoryu Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 Whisky var min första tanke. Annars kan ni ju prata om Henke Larssons proffskarriär i Celtic. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 Damn... William Wallace för bövelen! *suck* Korrekt! Hade det på tungan när jag skrev... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plala Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 Kenny Daglish, skottlands störste fotbollsspelare genom tiderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matsile Postad 19 Mars , 2006 Rapport Share Postad 19 Mars , 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Alex_Ferguson kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alexander Lukas Postad 19 Mars , 2006 Rapport Share Postad 19 Mars , 2006 Säckpipor. Edinburgh Military Tattoo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts