Bergenbauer Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Hallå! Jag har nu spelat på Ladbrokes en längre tid, men nu har jag tagit ut bankrullen och vill börja att lira på någon annan spelsajt. Vilken sajt ska jag välja? Någon som har något hett tips? Kan tillägga att jag helst vill spela på någon sajt som har "banktransfer" då jag inte har något kreditkort. Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jenn Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Ta nän sajt med VIP-shop...bestpoker eller heypoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergenbauer Postad 14 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Ta nän sajt med VIP-shop...bestpoker eller heypoker Tack för tipset! Ska kolla upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ThePunk Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Både Bestpoker och Heypoker har ju även bonusar här på PF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergenbauer Postad 14 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Hur pass bra spelare är det på bestpoker och heypoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Hur pass bra spelare är det på bestpoker och heypoker? De flesta verkar iallafall vara bättre en mig för närvarande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ThePunk Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Det är samma spelare eftersom båda är B2B och de låga nivåerna kan vara rätt tomtiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergenbauer Postad 14 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Hur pass bra spelare är det på bestpoker och heypoker? De flesta verkar iallafall vara bättre en mig för närvarande Hehe... Så kändes det på ladbrokes för mig. Därav sajtbytet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Hur pass bra spelare är det på bestpoker och heypoker? De flesta verkar iallafall vara bättre en mig för närvarande Hehe... Så kändes det på ladbrokes för mig. Därav sajtbytet! Vill du ha dåligt motstånd ska du spela på Pacific Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergenbauer Postad 14 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Har funderat på pacific... Men det lutar nog åt bestpoker eller heypoker! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nygreen Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 partypoker är ett bra alternativ opckså ! Dock gillar jag inte doms lobby och bord så mkt. Om det inte blir party så skulle jag tagit heypoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergenbauer Postad 14 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 partypoker är ett bra alternativ opckså ! Dock gillar jag inte doms lobby och bord så mkt. Om det inte blir party så skulle jag tagit heypoker Grejen med partypoker är att det inte finns banktransfer. Jag har inget kreditkort, så då blir det lite svårt att sätta in pengar.. Har länge tänkt skaffa kreditkort, men jag antar att man är lite för slö ibland.. Sen finns det ju Neteller också, men det vill jag inte skaffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Sen finns det ju Neteller också, men det vill jag inte skaffa. Tro mig, ALLT blir väldigt mycket lättare om du skaffar VISA och ett NETeller. Det är värt det på långa vägar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frekje Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Jag är mkt nöjd med Heypoker, kan rekommenderas. Bra support, bra utbetalning av bonusar, Vip-shop och trevligt interface. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergenbauer Postad 14 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Tro mig, ALLT blir väldigt mycket lättare om du skaffar VISA och ett NETeller. Det är värt det på långa vägar. Jo, jag vet det. Men risken med VISA är att man kanske slaskar iväg lite väl mycket när man lirar fyllepoker! Nä. skämt åtsido, jag ska nog skaffa ett VISA kort inom kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
needleye Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Skaffa Neteller! Oslagbart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nygreen Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Okey men välj heypoker då, dom har ju allt i princip Bra supportet också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 BESTPOKER, hur svårt ska det vara att fatta våra ytterst enkla regler? SKÄRPNING! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts