Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 122
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Nu kan du köpa din biljett till Pokerseminariet den 13 maj på Heypoker.

Logga in dig i klienten och scrolla ner till "Pokerseminarium Stockholm" den 13 maj.

Köp in dig till "turneringen" för 250 VIP så är din biljett köpt och klar!

Du kommer inte att få biljetten hemskickad utan du kommer till vår monter på seminariumet och hämtar ut den. Glöm inte att ta med legitimation!

HeyPoker släpper 100 biljetter på ett mycket förmånligt sätt, för er som är kunder hos dom.

Postad

Vi har ett mycket tungt namn på väg in i pokerseminariet!

Om våra förhandlingar går igenom så kommer ett av de tyngsta namnen inom pokervärlden att besöka och tala under pokerseminariet. Kan inte säga vem än förrän kontrakt är skrivet dock.

Jag vill verkligen rekommendera er köpa er plats omgående. Trycket på "vanliga" biljetter har varit mycket stort. HeyPokerbiljetter finns fortfarande mycket kvar av. Boka er plats redan nu... ni behöver inte veta fullständigt program, jag kan lova er att ni inte blir besvikna

Postad

wow Gdaily de va glada nyheter =)

nu vilja jag ju att det ska va seminarium imorron!!! fan detta känns bättre än julafton!!!

har några eventuella namn som räknas som "stora" namn som hade varit grymt att få se "live", men syftar du på i sverige eller världen? man vet ju inte hur högt ni satsar :D

Postad

Om den här gubben går igenom så kommer det att finnas en svartabörsmarknad för biljetterna... Det är inte Doyle Brunson eller Joe Hacheem, men inte långt ifrån.

Spricker det med honom så har vi sverigeeliten som uppbackning...

Postad
Om den här gubben går igenom så kommer det att finnas en svartabörsmarknad för biljetterna... Det är inte Doyle Brunson eller Joe Hacheem, men inte långt ifrån.

parre?` ;)

Postad
Skulle det finnas möjligheter att ni filmar hela seminariet och att man kunde få tag på det i efterhand för oss som måste jobba på riktigt för en BR? :evil::twisted:

Vi håller på att kolla upp möjligheter för det, ja.

Postad

parre?` ;)

Jag gissar på TJ Cloutier eller Jennifer Harman. (fortsätt gissa!, den som gissar rätt vinner en kortlek :))
Postad
Det går bra att tjonga in slanten nu.

Slanten är intjongad. Men hur gör ni om fler tjongar in än det finns platser ..?

Därför vi bara släpper "ungefär 50" platser initialt.

Ja men om 51 st tjongar in då? Eller 400? Hur får man tillbax pengarna om man tjongar in efter att den sista platsen bokats upp??

Postad

parre?` ;)

Jag gissar på TJ Cloutier eller Jennifer Harman. (fortsätt gissa!, den som gissar rätt vinner en kortlek :))

Hmmmm, Greg Raymer eller Dan Harrington.

Postad

gdaily: 1 april var nyligen, snälla säg att du INTE skämtar!!!

e de verkligen sant att greg raymer ska komma till seminariet? jävlar i helvete va grymt glad ja blev nu!!!!

edit: lite kul att du skrev "ett tungt namn inom pokervärlden", där borde man ju fattat vem de va ;)

Postad
Yes, få hit min kortlek Cyntax! ;)

Vem är dendär Force Majeure? En kändis de oxå, eller? ;)8-);)

Japp, om du kommer ska du få en Öbergs kortlek av mig personligen.
Härligt, high score. 8-)

Framför allt låter det som det blir ett riktigt bra seminarium, ser fram mot det som f*n.

Postad
Hur är det med biljetter? Många kvar? Måste man boka så snabbt som möjligt?

I Göteborg var det många som förbannade sig "otur/oförmåga" att inte köpa biljetter i tid. Ja de kommer att ta slut.