Gå till innehåll

Pokerseminarium Stockholm 13 maj 2006!


gdaily

Recommended Posts

Tips från coachen: -Eftersom forumet håller så hög profil vad gäller piratsnack, koder till freerolls, rakeback osv... så kan man utgå från att ni sett till att införskaffa alla nödvändiga juridiska rättigheter för denna offentliga filmvisning? :|

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 122
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tips från coachen: -Eftersom forumet håller så hög profil vad gäller piratsnack, koder till freerolls, rakeback osv... så kan man utgå från att ni sett till att införskaffa alla nödvändiga juridiska rättigheter för denna offentliga filmvisning? :|

 

Tveksamt :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tips från coachen: -Eftersom forumet håller så hög profil vad gäller piratsnack, koder till freerolls, rakeback osv... så kan man utgå från att ni sett till att införskaffa alla nödvändiga juridiska rättigheter för denna offentliga filmvisning? :|

 

Tror ni verkligen att filmhuset skulle gå med på att vi visade icke-okejad film i deras biograf?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ny föredragshållare (till 99% klar)

 

Ken Lennaard pratar om sina idéer om tidiga stadier i turneringspoker. Dessutom kommer ken att finans tillgänglig för frågor om Svenska Pokerförbundet.

 

Om inte Ken kan komma, så kommer det finnas andra företrädare för SVEPOF på plats.

 

Känns bra att jag petat ner Ken från finalbordstaktiken till tidiga stadiet av turneringarna där han hör hemma mer, pojkspolingen! :lol:

 

Hahahahahahaahahaha!!!! (+versaler)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, men det kommer ju komma mer än 50pers. hur får man en plats vid bordet?

 

Det berättar jag på plats

 

TILT, idag var jag o handlade ett lättviktstält för 2 så jag slipper dra med mig mitt militärtält med tillhörande braskamin. Detta gjorde jag naturligtvis för att jag ville ha en plats i den otroligt värdefulla frirullen jag betalat 175kr för. Jag antog att jag skulle få en plats eftersom jag tvivlar på att 50 andra hade seriösa tältplaner.

 

Sen läser man ovanstående tiltande inlägg, va fan ska det där va bra för? Hjälper det alltså inte att tälta och vara där först av alla?

Funderar på att skotta med hela rullen på NL25 nu, argh, va fan ska man ta sig till?

 

SNÄLLA, gdaily, säg att du skojade, säg att det är först till kvarn på morgonkvisten som får lira?

 

Man ska väl inte behöva tälta för att få en plats? 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tips från coachen: -Eftersom forumet håller så hög profil vad gäller piratsnack, koder till freerolls, rakeback osv... så kan man utgå från att ni sett till att införskaffa alla nödvändiga juridiska rättigheter för denna offentliga filmvisning? :|

 

Tror ni verkligen att filmhuset skulle gå med på att vi visade icke-okejad film i deras biograf?

Haha, nä. Större skrällar har skett. Den som känner mig vet också hur mycket jag bryr mig om ni ändå skulle köra en fuling: Noll komma noll noll.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vart parkerar man bäst? vid kth och går?

 

Glöm inte bort att betala biltull bara, (alt, leka gömma regskylten)

 

Det är en lördag...

 

Det finns en parkering utanför filmhuset men den räcker nog inte långt. Annars går det säkert att stå nånstans kring gärdet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vart parkerar man bäst? vid kth och går?

 

Glöm inte bort att betala biltull bara, (alt, leka gömma regskylten)

 

Det är en lördag...

 

Det finns en parkering utanför filmhuset men den räcker nog inte långt. Annars går det säkert att stå nånstans kring gärdet.

 

Visst ja, så går det när man själv aldrig tar bilen till stan på helgerna!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vet ej om de blir eftersnack här, men ja drar igång ett litet iaf:

 

väldigt seriöst arrangemang, kul att se att "kändisarna" var bland deltagarna å inte satt i nått VIP rum eller nått, blev mer gemenskap å delaktighet för oss deltagare, bara att se Ken gå å mumsa på en biffig bakelse var en "once in a lifetime moment" :D

 

alla föreläsningar höll hög klass, har inte tänkt på hur mycke Bo Sehlstedt säger "extremt" , men min polare påpekade och de är väldigt sant :)

 

Top 3 föreläsningar (utan inbördes ordning)

1 mats iremark - sng taktik

2 ola brandborn - självkännedom och spelar typer

3 greg raymer - tävlingstaktik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...