Gå till innehåll

Headsup $0.50/$1 med en rulle på 22 dollar!


Apelsinjuice

Recommended Posts

Jag har nu spelat mitt första heads-up som var som det står ovan. Det gick sk*t rent ut sagt men det va kul! Gick upp till 33 dollar en gång och tänkte sluta men ni känner inte mig så jag fortsatte spela :) Nu har jag 10 dollar kvar och ska vänta en vecka med pokern!

 

Men jag har en liten fråga!

Kan det vara nyttigt att förlora? Jag menar, jag tycker att det känns lättare nu efter lite mer än 2 månaders poker-spelande att förlora en dag, än vad det gjorde i början av min karriär!

 

Aja, Heads-up var kul men dyrt! Poker is an expensive hobby =)

 

* Flytt till Resultat - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett tips tills nästa gång är att ha lite mer stålars...

 

HU är inte direkt känt för att inte innehålla massiva svängningar. Tror "in the long run" kommer vara ganska kort för dig. Men lycka till!

 

Kul att du gillar spel formen dock, tycker själv det är riktigt kul. Men tilten kan komma riktigt snabbt när det börjar gå åt helvete...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag vet att det inte är så bra med en sån rulle, men jag ska inte göra det igen. (I alla fall inte innan min rulle är uppe på 22 dollar igen :lol: eller kanske 220)

 

Men kanske ska tilläggas att jag trodde det var fixed så jag blev förvånad när han helt plötsligt slängde in 3 dollar :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...