Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag drar till Cebit idag och tillbringar några dagar där. Är det någon som har tips om bra montrar att besöka?

Har varit på Cebit i flera år och måste säga att det har lugnat sig betydligt. I början hade varenda utställare massar av grymt snygga monterbrudar. Nu får man vara glad om man får en kopp kaffe...

Kanske pokern på något sätt har tagit sig in på Cebit, i så fall kan man ju hoppas på att monterbrudarna återinförs :-)

CEBIT

Postad

monterbrudarna återinförs? inte så troligt... Spelmässan E3 eller va den nu heter, i usa skulle ta bort dom helt... har svårt att se varför cebit inte skulle gå liknande väg...

Btw, åker du dit för monterbrudarna... ? Då är d nog bättre att åka till en strand på ibiza eller något sånt...

Postad
monterbrudarna återinförs? inte så troligt... Spelmässan E3 eller va den nu heter, i usa skulle ta bort dom helt... har svårt att se varför cebit inte skulle gå liknande väg...

Btw, åker du dit för monterbrudarna... ? Då är d nog bättre att åka till en strand på ibiza eller något sånt...

Nej, jag åker inte dit för varken monterbrudar eller pokerns skull. Det var bara en liten reflektion som jag slängde med.

Ny fråga:

Någon som vet om det finns någonstans att lira poker i Hannover?