Alegi Postad 6 November , 2004 Rapport Postad 6 November , 2004 Jag köpte mig två lådor av denna typ av marker problemet är den, att det verkar som 50 st blåa har blivit missfärgade, eller så har dom varit det hela tiden. Hur skall man beskriva missfärgningen. Well dom vita strecken i mitten har försvunnit på vissa ställen, så är det som om det vita har smetat ut sig på andra ställen. Infogar här en bild, det är svårt att se men jag har dragit streck så ni ser på ett ungefär var färgen är borta, tacksam för svar! av någon som kanske vet vad som kan vara fel på dessa marker, eftersom det INTE är fel på någon av de andra färgerna, och tydligen bara fel på 50 av mina 100 st. Citera
freni126 Postad 6 November , 2004 Rapport Postad 6 November , 2004 ööö.. vad som är fel? Det är väl det du beskriver.. att färgen saknas på vissa ställen? Skicka tillbaka och kräva nya?? Citera
Alegi Postad 6 November , 2004 Författare Rapport Postad 6 November , 2004 Ja, men jag tänkte, jag har köpt dom från Teknikmagasinet, dom kanske säljer falska marker? . Jag kan inget om marker så jag har ingen aning om det finns falska eller inte, men varför skulle 50 st helt plötsligt bli konstiga och tappa färg? Blåa färgen ser konstig också, det ser ut som om fläkar eller något. Citera
Feedback Postad 6 November , 2004 Rapport Postad 6 November , 2004 Ja, men jag tänkte, jag har köpt dom från Teknikmagasinet, dom kanske säljer falska marker? . Jag kan inget om marker så jag har ingen aning om det finns falska eller inte, men varför skulle 50 st helt plötsligt bli konstiga och tappa färg? Blåa färgen ser konstig också, det ser ut som om fläkar eller något. Tja, claychips är väl inte superdyra så man gör nog inga kopior på dem. Bara att lämna tillbaka och kräva nya. Citera
Recommended Posts