Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Måste bara skriva detta.

Min mest osannolika session någonsin.

Nu hör till saken att jag lirar på låga nivåer så pengarna är inte intressant här , utan snarare de spektakulära händerna.

Har inget program som kan visa händerna i efterskott så det får bli manuell rapportering ;)

6-manna bord - Everest Poker - 0.05 - 0.10$

- Jag sitter på Big Blind och får se floppen gratis med :diamond: 3 - :diamond: 5 , 6 man med i given.

- Floppen kommer med :diamond: 2 - :diamond: 4 - :diamond: 6, Straight Flush , tack för kaffet - hur får man betalt för det här nu då?

- Jag checkar , en kille bettar pott , en kille till och jag synar resten lägger sig.

- Turncard: :spade: 6

- Jag checkar, "Potbettar" killen ställer in (cirka 12$) , kille 3 ställer in (cirka 20$) och självklart synar jag med cirka 18$ i stacken.

Kille 1 som ställer in har :diamond: A , :diamond: 8 (nötfärgen)

Kille 2 har :club: 6 och :heart: 6 (fyrtal)

Och sen lilla jag med Straight Flush :)

Det är i såna här lägen man skulle vilja sitta på ett 100$ - 200$ bord

:) men jag fick i alla fall betalt för handen.

Postad

Plötsligt händer det!

Liknande hände mig för några dagar sedan, men då hade jag "bara" fyrtal och tog hem en pott på drygt 670 BB mot en kåk och nötfärgen.

Edit: Det var dessutom på Betfred där alla PF.nu:are jagar bonusen. Ett litet avbrott i den annars så tighta perioden :lol: