spyse Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Floppar färgen hur ska jag aggera? Inga reads på FI. ** Elk [Hold 'em] (0.25|0.50 No Limit - Cash Game) Real Money - mogga sitting in seat 1 with $43.00 - Forrest1980 sitting in seat 2 with $48.00 [Dealer] - TheRazzer sitting in seat 3 with $37.70 - spyse sitting in seat 4 with $49.50 - tu0mari sitting in seat 5 with $49.00 - Dibaz sitting in seat 6 with $24.90 TheRazzer posted the small blind - $0.25 spyse posted the big blind - $0.50 ** Dealing card to spyse: , tu0mari folded Dibaz called - $0.50 mogga called - $0.50 Forrest1980 folded TheRazzer called - $0.50 spyse checked ** Dealing the flop: , , TheRazzer checked spyse ?? Citera
Snusarn Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 ett bet låter väl passande? 1.50 kanske Citera
spyse Postad 10 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2006 ett bet låter väl passande? 1.50 kanske Jo i dom banorna tänker jag oxå, men kanske ska försöka sig på en c/r ? eller kanske minibetta för att fejka svaghet? och sedan syna ev omslag för att sedan c/r på turn. Ville ha lite tankar då det ibland händer att man får sånna här händer och dom brukar vara svåra att extrahera pengar ur. Citera
kfluffie Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 ett bet låter väl passande? 1.50 kanske Jo i dom banorna tänker jag oxå, men kanske ska försöka sig på en c/r ? eller kanske minibetta för att fejka svaghet? och sedan syna ev omslag för att sedan c/r på turn. Ville ha lite tankar då det ibland händer att man får sånna här händer och dom brukar vara svåra att extrahera pengar ur. Minibett på flopp och sen en stor bett på Turn är genomskinligt som tusan. Tänk om han sitter på A ? Låt han betala för det! Eller om han sitter på Sett! Eller kanske lägre färg? Dom tjänar nog mest på dina minibett genom att dra ut dig, men visst finns det folk som kan klonka en stege och tro att det räcker ... Men jag skulle betta iaf! =) MVH Din KF! Citera
kgl Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Beta ut $1,5-$2. Vid omslag skulle jag bara syna och fortsätta på turn. Citera
Recommended Posts