Gila01 Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Fick i ett mail från Dreampoker reda på att Viasat nu sänder Poker Night Live i Skandinavien. Så jag skickade ett mail till Com Hem's kundtjänst med följande innehåll: "Jag har hört att Poker Night Live nu sänds via Viasat. Jag undrar om jag kan se denna kanal så småningom hos er? Saxat från: http://www.pokernightlive.co.uk/wheretowatch.asp Scandinavia Poker Night Live is now being show on Viasat in Scandinavia on our channel partner ''Quiz Nation''. PNL will be live between 11pm and 3am local time every night. " Jag fick följande svar: "Tyvärr har vi inte fått några klartecken på att vi kommer ta in denna kanal, men jag kommer lägga den kanalen till förslagslådan och om fler personer också är intresserade så kanske vi kan börja sända den i framtiden. Med vänlig hälsning Com Hem AB" Så alla med Com Hem, bomba kundtjänst med era önskemål... Citera
MrPrytz Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Vilken mail? kundtjänst? Isåfall är den kundservice@comhem.com Mvh Citera
Gila01 Postad 10 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2006 Ja det var den jag körde på... Men det hamnar nog rätt till slut oavsätt vilken du använder. Citera
Recommended Posts