fannys Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Som ni alla har förstått så handlar denna tråd om Totti "mkt bra" 500... och hans tvångsord som far ur munnen på han.... hur ska vi bota fan skapet från att sluta säga MKT BRA i varje inlägg han skriver... /kejan Citera
Mjukis Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Köpa en tidsmaskin, åka tillbaka i tiden och få väck honom från Ankarsrum! Det kan inte vara bra för en människa att bli uppväxt där och Mattias är ett levande bevis på just detta! Citera
x_totti_x Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Gällande uppväxten i Ankarsrum så skulle man kunna sammanfatta den så här; MKT BRA. Jag menar det va upp tidigt på morgonen för att hugga ved, till hyddan, från det att man fyllde 6 år men gud va tacksam man är för det idag.. Citera
some1blue Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 jo för om de va nån som hade de hårt (som enda barnet) så va de Matte.. men så blev han så stor o stabil som han är idag oxå... de bästa tror jag är om han inte vore så bra pokerspelare... då kunde han inte säga "mkt bra" i dessa sammanhang iaf... nu bör ju alla veta att Matte är en sån person som är bra på vad han än tar sig för... jockey kanske vore något? Citera
Andersson1 Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 måste säga att mattias är en av mina förebilder på jobbet. vill man fråge något! går man till den stabile från ankarsrum, och tar ett snack! sen att han är en jävel på poker nu med. ojoj. Citera
Mjukis Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Varför sitter alla o hyllar Matte nu då? Kan jag oxå lära mig att se upp till honom? Citera
some1blue Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 mjukis, de handlar inte om att man på något sätt måste "lära sig" att se upp till grabben.. de blir instinktivt så direkt ändå.. inget att snacka om... Citera
Andersson1 Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 mjukis. skulle du jobba med honom dagligen. och se hur han växer! och hur stor han är som människa! ojj! då skulle du med inse att det är bara att kliva åt sidan och klappa händerna när han går förbi! eller vad säger du matte?? beställt någon mer väckning än? Citera
x_totti_x Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Helt inne på some1blues linje Har alltid sett han som en vettig pojk. Bry dig inte om Mjukis, betänk att han tillhörde det hårde gänget på centrumgården Citera
Mjukis Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 "hur stor han är"? Mycket bra!! mat på McDonalds så blir man stor. Angående Centrumgården så var jag medlem i det hårdaste gänget som hade tårgas och kaststjärnor ala Bruce Lee! Så akt er på pokerbordet! Hängde du där nere oxå Matte, kommer inte ihåg dig därifrån, mer från Helena Söderblom och Pernilla aka tandborsten Citera
x_totti_x Postad 11 Mars , 2006 Rapport Postad 11 Mars , 2006 Storheten man talar om handlar nog mycket om den benstomme man byggde upp genom arbete i skogen motsvarande under barndomen. Så anonym som en annan är så förstår jag att du inte la märke til en annan, stod väl mest o tryckte i ett hörn och försökte smälta in Citera
some1blue Postad 11 Mars , 2006 Rapport Postad 11 Mars , 2006 De handlade nog snarare mest om att du va i V.I.P avdelningen där Mjukis inte va... nä som vi brukar säga.. är de nån en annan varit rädd för genom åren så är de just Bradley... därav känns det otroligt tryggt att numera vara arbetskamrater... En annan tanke är... hur länge ska denna fjäsktråd hålla på? Citera
Mjukis Postad 11 Mars , 2006 Rapport Postad 11 Mars , 2006 Den lär väl sluta när fjäsket riktas mot mig Ang V.I.P rum så va det jag som va värd där, Matte var inte välkommen! Jag ägde går´n! Citera
Recommended Posts