Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Som ni alla har förstått så handlar denna tråd om Totti "mkt bra" 500...

:D och hans tvångsord som far ur munnen på han.... hur ska vi bota fan skapet från att sluta säga MKT BRA i varje inlägg han skriver... ;)

/kejan

Postad

Köpa en tidsmaskin, åka tillbaka i tiden och få väck honom från Ankarsrum!

Det kan inte vara bra för en människa att bli uppväxt där och Mattias är ett levande bevis på just detta!

Postad

Gällande uppväxten i Ankarsrum så skulle man kunna sammanfatta den så här; MKT BRA. :)

Jag menar det va upp tidigt på morgonen för att hugga ved, till hyddan, från det att man fyllde 6 år men gud va tacksam man är för det idag..

Postad

jo för om de va nån som hade de hårt (som enda barnet) så va de Matte.. men så blev han så stor o stabil som han är idag oxå...

de bästa tror jag är om han inte vore så bra pokerspelare... då kunde han inte säga "mkt bra" i dessa sammanhang iaf...

nu bör ju alla veta att Matte är en sån person som är bra på vad han än tar sig för... jockey kanske vore något?

Postad

mjukis. skulle du jobba med honom dagligen. och se hur han växer! och hur stor han är som människa! ojj! då skulle du med inse att det är bara att kliva åt sidan och klappa händerna när han går förbi! :)

eller vad säger du matte??

beställt någon mer väckning än? :D

Postad

"hur stor han är"? Mycket bra!! mat på McDonalds så blir man stor.

Angående Centrumgården så var jag medlem i det hårdaste gänget som hade tårgas och kaststjärnor ala Bruce Lee! Så akt er på pokerbordet! ;)

Hängde du där nere oxå Matte, kommer inte ihåg dig därifrån, mer från Helena Söderblom och Pernilla aka tandborsten :lol:

Postad

Storheten man talar om handlar nog mycket om den benstomme man byggde upp genom arbete i skogen motsvarande under barndomen.

Så anonym som en annan är så förstår jag att du inte la märke til en annan, stod väl mest o tryckte i ett hörn och försökte smälta in :roll:

Postad

De handlade nog snarare mest om att du va i V.I.P avdelningen där Mjukis inte va...

nä som vi brukar säga.. är de nån en annan varit rädd för genom åren så är de just Bradley... därav känns det otroligt tryggt att numera vara arbetskamrater...

En annan tanke är... hur länge ska denna fjäsktråd hålla på?