Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Ok nu e det dags för min dagbok. Efter att ha följt ett antal dagböker här på forumet tänkte jag att det va dags att släpa loss mitt spel till er.

Vem jag e som poker spelare jag spelar ENDAST nu förtiden cashgame,Turneringar har jag ej tålamod för,även om det gick OK,men satsar på cashgame.

Min största bedrift va att vinna en 15k garuantee i augusti.

Jag spelar på 3 olika sidor: Bugsys spelar jag endast för jag har en rulle på 437$ där jag inte har stoppat in 1 ända öre själv,finns många tomtar som tycker jag har varit snällt o låter mig ta deras pengar verkar d som.

Sen låter jag min bror spela turneringar där ibland,p.ga man startar med 10k i marker o sjyssta blinds 25-50.

Sen spelar jag på Pokerstars.

Det är nog där jag spelar för tillfället,men va där ja börja min karriär som spelare på nätet,starta med att sätta in 2000kr i maj-juni

och i oktober tog jag ut 3500$ lämmna 500$ sen har ja kunnat ta ut cr1300$ i månaden för att leva. Nuvarande rulle 2840$ hoppas kunna

komma upp i 5000$ till månadens slut.

Och sen spelar jag på Paradisepoker.

Vet ej hur ja kom in på den sidan men gillar cashgamen där.

Rulle 729$

Mål för denna säsong:

1:Ut o spela cashgame live minst 4ggr i veckan.

2:spela 2-4$ stabilt

3:kunna ta ut 2500$ i månaden

4:totalrenovera huset i italien.

5:ta mig i kragen och försöka behärska mig att spela

en hel turnering utan att myror i brallan,då ska jag spela

en Wpt eller Ept.

6:Behärska fler kortspel,omaha hi-low,sevencard stud.

kommer och uppdaterar nån gång då och då om jag har nåt intresant att berätta.

Under tiden hade jag en hand 88 på sb. seat nr 5 raisar till 4$

alla lägger sig till mig jag callar bb callar.Flop 8AK rengbåge.

jag checkar bb höjer 10$ han andre callar o nu kom det till mig

jag raisar 10$ till och båda callar. sen kom en 6h.jag betar 20$ båda callar.

Sen kan jag ju bara älska rivern en ks,Jag sitter på kåken,men checkar,bb checkar seat 5 raisar 80$,jag sätter inte honom på AK eller kk..kanske 10-A --k-10..men velar ändo om ja ska calla men till slut så callar ja och bb foldar.han visar upp k-9s.

där fick jag in 294$ till.

Peace out

Postad

Ska bli intressant att följa, dock en fråga, skiljer du på de olika rullarna, och isåfall varför då, eller menar du bara att du har si och så mycket $ på de olika sajterna?

Lycka till!

Postad

Hade en mycket trevlig hand för ett antal minuter sedan..hade gått segt sedan under kvällen o natten tills nu.

kan med berätta att detta bordet hade jag inte spelat mot många av dom

Jag hade 22 i handen på knappen..seat 6 höjde till 2$ och jag calla den,vi va 6 st i början av potten.

Flop 2 2 7. sb checkar bb raisar pot.läggs fram till seat 6 som callar

nu hade jag valet att höja eller calla eller push it all in,men jag calla,för att få ut så mycket som möjligt.

Turn A.. Bb checkar seat 6 höjer 15$ jag callar,bb går all in på 117$ ungefär,seat 6 sitter o tänker nån minut innan han går all in på 165$

och jag blixtsynar med mina 120$ utan tvekan..bb visar AA...seat 6 visar 77..o ja bara garvar när dom börjar kalla mig det ena o det andra.o det enda ja hoppas e att det håller sig o inte kommer A ELLER 7 på rivern.

men det kom en hacka.

o det va dagens största pot för min del.

dagens vinst blev 512$

Nuvarande rulle:3352$

Dags att sova o drömma större vinster.

Postad

kvällens spel blev dåligt för min del..

va tvungen att lägga min AA efter flop KKQ efter nisse 2 på bordet gick all-in.

Sen förlora jag floppad stege mot en färg.

Så dagen gick jag 42$-

så nu e det dags för massa ALKOHOL O en hemrullad *cigg*...

peace out

• Skapa nytt...