Johnny Mancusa Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Ok nu e det dags för min dagbok. Efter att ha följt ett antal dagböker här på forumet tänkte jag att det va dags att släpa loss mitt spel till er. Vem jag e som poker spelare jag spelar ENDAST nu förtiden cashgame,Turneringar har jag ej tålamod för,även om det gick OK,men satsar på cashgame. Min största bedrift va att vinna en 15k garuantee i augusti. Jag spelar på 3 olika sidor: Bugsys spelar jag endast för jag har en rulle på 437$ där jag inte har stoppat in 1 ända öre själv,finns många tomtar som tycker jag har varit snällt o låter mig ta deras pengar verkar d som. Sen låter jag min bror spela turneringar där ibland,p.ga man startar med 10k i marker o sjyssta blinds 25-50. Sen spelar jag på Pokerstars. Det är nog där jag spelar för tillfället,men va där ja börja min karriär som spelare på nätet,starta med att sätta in 2000kr i maj-juni och i oktober tog jag ut 3500$ lämmna 500$ sen har ja kunnat ta ut cr1300$ i månaden för att leva. Nuvarande rulle 2840$ hoppas kunna komma upp i 5000$ till månadens slut. Och sen spelar jag på Paradisepoker. Vet ej hur ja kom in på den sidan men gillar cashgamen där. Rulle 729$ Mål för denna säsong: 1:Ut o spela cashgame live minst 4ggr i veckan. 2:spela 2-4$ stabilt 3:kunna ta ut 2500$ i månaden 4:totalrenovera huset i italien. 5:ta mig i kragen och försöka behärska mig att spela en hel turnering utan att myror i brallan,då ska jag spela en Wpt eller Ept. 6:Behärska fler kortspel,omaha hi-low,sevencard stud. kommer och uppdaterar nån gång då och då om jag har nåt intresant att berätta. Under tiden hade jag en hand 88 på sb. seat nr 5 raisar till 4$ alla lägger sig till mig jag callar bb callar.Flop 8AK rengbåge. jag checkar bb höjer 10$ han andre callar o nu kom det till mig jag raisar 10$ till och båda callar. sen kom en 6h.jag betar 20$ båda callar. Sen kan jag ju bara älska rivern en ks,Jag sitter på kåken,men checkar,bb checkar seat 5 raisar 80$,jag sätter inte honom på AK eller kk..kanske 10-A --k-10..men velar ändo om ja ska calla men till slut så callar ja och bb foldar.han visar upp k-9s. där fick jag in 294$ till. Peace out
Myssion Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Ska bli intressant att följa, dock en fråga, skiljer du på de olika rullarna, och isåfall varför då, eller menar du bara att du har si och så mycket $ på de olika sajterna? Lycka till!
Johnny Mancusa Postad 9 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2006 det är så mycket jag har på de olika sidorna..
Johnny Mancusa Postad 10 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2006 Hade en mycket trevlig hand för ett antal minuter sedan..hade gått segt sedan under kvällen o natten tills nu. kan med berätta att detta bordet hade jag inte spelat mot många av dom Jag hade 22 i handen på knappen..seat 6 höjde till 2$ och jag calla den,vi va 6 st i början av potten. Flop 2 2 7. sb checkar bb raisar pot.läggs fram till seat 6 som callar nu hade jag valet att höja eller calla eller push it all in,men jag calla,för att få ut så mycket som möjligt. Turn A.. Bb checkar seat 6 höjer 15$ jag callar,bb går all in på 117$ ungefär,seat 6 sitter o tänker nån minut innan han går all in på 165$ och jag blixtsynar med mina 120$ utan tvekan..bb visar AA...seat 6 visar 77..o ja bara garvar när dom börjar kalla mig det ena o det andra.o det enda ja hoppas e att det håller sig o inte kommer A ELLER 7 på rivern. men det kom en hacka. o det va dagens största pot för min del. dagens vinst blev 512$ Nuvarande rulle:3352$ Dags att sova o drömma större vinster.
Johnny Mancusa Postad 10 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2006 kvällens spel blev dåligt för min del.. va tvungen att lägga min AA efter flop KKQ efter nisse 2 på bordet gick all-in. Sen förlora jag floppad stege mot en färg. Så dagen gick jag 42$- så nu e det dags för massa ALKOHOL O en hemrullad *cigg*... peace out
thefman Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Inga dåliga resultat nånstans! Lycka till!
Recommended Posts