Gå till innehåll

Nusseman 2:a i Swedish Open hos 24hPoker!


Micke

Recommended Posts

Nog tycker jag det ser bra ut. Nu är det 6 personer kvar, Nusse har ~90k, 2 ligger på ~80k, en har ~50k. Sedan har en ~120k och en har ~210k.

Det rör sig dock en del upp och ner.

 

Tyvärr måste jag gå och slagga nu, så jag får nöja mig med att önska Nusseman ett stort lycka till, hoppas det fortsätter lika bra som det gått hittills.

 

/Micke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha Nusse!

 

Jag kikade ju på er igår och nog kan man säga att ni hade flax också. Du nusse var ju all in med A,Q tidigt på finalbordet och blev synad av K,K och träffade naturligtvis esset. Ector var all in med A,3 off mot K,K och träffar triss i 3or på rivern!

 

Men som sagt, bra spelare har ofta tur... ;)

 

Grattis till de fina placeringarna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha Nusse!

 

Jag kikade ju på er igår och nog kan man säga att ni hade flax också. Du nusse var ju all in med A,Q tidigt på finalbordet och blev synad av K,K och träffade naturligtvis esset. Ector var all in med A,3 off mot K,K och träffar triss i 3or på rivern!

 

Men som sagt, bra spelare har ofta tur... ;)

 

Grattis till de fina placeringarna

 

Klart vi hade flax, det måste man ju. Ector försökte faktiskt åka ut, han hade "viktigare" turneringar att lira. Det föll sig inte bättre än att han tredubblade och då var det bara att kör på ju :)

 

Vid finalbordet hade jag minst stack av alla så det var ju all-in med alla händer (eller iaf alla Ax, Kx och par). Jag hade ju inget att förlora. Just AQ handen var typisk. Jag gjorde massor av steals med absolut ingenting (typ T6o) men när jag väl har nåt bra så dyker KK upp. Klart man tar till lite JEDI mind trick för att träffa esset då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite Deja Vú idag på 24h...

 

Lirade 50$ rebuy Omaha hi och vid finalbordet satt såklart Mongo. När vi var fyra kvar hade jag minst stack, men av nån outgrundlig anledning lyckades de två andra snubbarna torska varsin hyfsat stor pott all-in mot Mongo. De två potterna var direkt efter varandra såp jag hann knappt blinka så var jag H2H mot Mongo igen. Chipläget värre än sist, 4,5K mot hans ca 50K. All-in med nån halvskräpig hand som träffade flush på turn, bara för att bli krossad på river av Mongos kåk.

 

Nästa gång ska jag tamefaan ha lite chips så jag kan slå honom!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...