garden_state Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Jag har, allvarligt talat, aldrig sett något jävligare under hela min pokerkarriär. ( Vilket inte är mkt till karriär ) Citera
richardd Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Mina 20% idag känns inte som någonting, fyfan. Tror helt ärligt jag hade börjat böla. Citera
morberg Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Påminde mig om den här som jag hörde på Card Club-podcasten för någon vecka sedan. Den fanns också länkad långt nere i 2+2-tråden. Skröna? Kanske. Bra läsning i vilket fall. Och grym beat för orginalpostaren så klart. Riktigt brutal. Men det tycker nog alla. Citera
Jimmy_the_Rose Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 Fy fan alltså, har suttit och grindat på primas BBJ bord en bra tid nu då jackpotten är grymt hög ( $101K) Hadde det hänt mig där hadde jag nog seriöst övervägt att börja med en lugnare hobby som inte riskerar att framkalla hjärtklappning. Citera
eurythmech Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 Sjukt att dom inte räknar BBJ som B2B gör... Citera
Recommended Posts