Gahlster Postad 7 Mars , 2006 Rapport Share Postad 7 Mars , 2006 Spelade precis en SnG på PartyPoker där följande hand utspelade sig: Seat 2 is the button Total number of players : 5 Seat 9: rouel ( $4324 ) Seat 3: Gahlster ( $4069 ) Seat 1: christoffer0 ( $6294 ) Seat 2: thivollet555 ( $4303 ) Seat 5: stump27 ( $1010 ) Trny:20791110 Level:5 Blinds(200/400) ** Dealing down cards ** Dealt to Gahlster [ 6d 5h ] rouel folds. christoffer0 folds. thivollet555 raises [900]. Gahlster calls [700]. stump27 is all-In [610] thivollet555 is all-In [3403] Gahlster folds. ... (Försökte använda handkonverteraren, men den tyckte att BB folda...) Hade för mig att om inte någon som går all-in klarar av att göra en full höjning så räknas det som en call och att då spelare som agerar efter can raisa efter detta. Är jag bliind eller har jag bara fel om reglerna? Eller har Party helt enkelt fel regler inprogrammerade? * Flytt till Onlinepoker - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KraxTheCrow Postad 7 Mars , 2006 Rapport Share Postad 7 Mars , 2006 Det är fel regler, thivollet555 ska ej få höja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jackobi Postad 7 Mars , 2006 Rapport Share Postad 7 Mars , 2006 PÅ B2B nätverket går det ej att höja i ett sådant läge!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 7 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2006 Surt, just av den anledningen jag callade för att sen calla om BB gick all in. Surt i kvadrat att jag nog hade fått se rivern och då suttit med nötstegen. Orkade inte skriva ut det då det egentligen var irrelevant för frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 7 Mars , 2006 Rapport Share Postad 7 Mars , 2006 Standard är väl att spelaren måste höja mer än halva föregående bet/höjning för att övriga spelare ska få höja? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rickyrooodido Postad 8 Mars , 2006 Rapport Share Postad 8 Mars , 2006 Jag har aldrig varit med om detta på party... kanske är nån bugg med deras nya mjukvara. Det skadar iaf spelet enormt mycket och kommer säkert inte hända igen. Emaila support och se vad dom säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts