jimmysniff Postad 6 Mars , 2006 Rapport Share Postad 6 Mars , 2006 finns det ngn sida som är från sverige och där man spelar om kronor och inte dollar eller euro? (lite nyfiken om det skulle förbättre eller försämra mitt spel. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 6 Mars , 2006 Rapport Share Postad 6 Mars , 2006 finns det ngn sida som är från sverige och där man spelar om kronor och inte dollar eller euro? (lite nyfiken om det skulle förbättre eller försämra mitt spel. ) Snart. http://www.svenskaspel.se/poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tom__green Postad 6 Mars , 2006 Rapport Share Postad 6 Mars , 2006 Inte vad jag vet men Svenska spel ska snart lansera poker och där blir valutan kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 6 Mars , 2006 Rapport Share Postad 6 Mars , 2006 (lite nyfiken om det skulle förbättre eller försämra mitt spel. ) Låter som att du har stora problem nu iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Champion Postad 6 Mars , 2006 Rapport Share Postad 6 Mars , 2006 Du kan alltid spela videopoker på expekt med svenska kr. Där blir du aldrig utdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimmysniff Postad 6 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2006 Du kan alltid spela videopoker på expekt med svenska kr. Där blir du aldrig utdragen. måste man inte växla in till euro? har för mig det. men jag försöker ändå bara dubbla hela tiden och tillslut åker jag ut ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts