Gå till innehåll

PrimaPoker $0.25/$0.50, vad har hänt?


needleye

Recommended Posts

ABC poker är vad som gäller. Spela tight och på bra starthänder. Jag har också märkt skillnaden senaste månaden/månaderna men jag trodde det var nån fet bonus nånstans som lockade upp alla fiskar =D
thefman har väl rätt? Jag är iofs värdelös på CG, men nog borde det vara en vinnande strategi att bara spela BRA händer mot calling stations? Förklara för mig om jag har rätt eller fel!

Beror nog på. Om det är så att det är många rb-lirare så bör det ju finnas ganska många kompetenta spelare. Det kan ju vara så att de spelar ut vår vän, och snabbt läser in att han lirar ABC. Då kommer han aldrig få betalt.

Är det så blir det ju till att försöka analysera sitt spel för att hitta luckorna. Men är det så att det är många som drar ut dig på river efter tomtesyner så är det ju bara att fortsätta.

Tycker för övrigt att det är bland det tyngsta man kan råka ut för, att plussa bra på CG o sen bara torska rakt ut. Men om du inte kan få det till att bero på ditt spel så är det ju bara att ha din spelidé och tro stenhårt på den. Gular du en hygglig rulle (rätt många inköp) så har du nog trott fel.

 

Har väldigt dålig koll på både SH samt NL50, så några riktigt bra tips på sidor kan ju tyvärr inte ge.

 

Finns en möjlighet att Krax ger standard fi på prima lite väl mycket creds... ;) Har lirat av en bonus på RVP och snittat på vanliga 10BB/100hands men håller med om att det blivit lite vildare!

 

/Jimmy :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Finns en möjlighet att Krax ger standard fi på prima lite väl mycket creds... ;) Har lirat av en bonus på RVP och snittat på vanliga 10BB/100hands men håller med om att det blivit lite vildare!

 

/Jimmy :twisted:

 

Haha, jo mkt möjligt. Som sagt, min insyn i NL50 är begränsad. Är det så att folk spelar väldigt aggresivt och inte behärskar det så tycker jag inte needleye ska flytta. Om det inte är så att han inte kan anpassa sig, då ska han söka sig till nånstans där han kan dominera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...