Falcy Postad 11 Mars , 2006 Rapport Postad 11 Mars , 2006 Fick svaret från expekt idag och nej jag är inte 250000 tusen kr rikare ;/ Helt oacceptabelt, du såg vad du såg. Kräv att få se loggar etc Skriv till AB/Expressen. Jag hade aldrig gett upp, däremot borde du kanske tagit ett fotografi, istället för en screenshot. Peace Stå på dig ett tag till! Citera
Plala Postad 11 Mars , 2006 Rapport Postad 11 Mars , 2006 Jag hade aldrig gett upp, däremot borde du kanske tagit ett fotografi, istället för en screenshot. Han kan väl ta ett fotografi på hans screenshot.... Citera
TANDEMCYKELN Postad 11 Mars , 2006 Rapport Postad 11 Mars , 2006 Jag hade aldrig gett upp, däremot borde du kanske tagit ett fotografi, istället för en screenshot. Har ni verkligen inte förstått att killen försöker utnyttja det faktum att Expekt haft enorma problem sedan de startade eget nätverk? Han har photoshopat en bild och vill lura till sig pengar. Frågan är väl istället vem av de vanliga skribenterna på forumet som expert är? Citera
crillux Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Det jag undrar är varför någon öht använder sig av Expekt längre. Har inga egna erfarenheter, men efter att ha läst om alla deras problem här på pf så finns det väl ingen anledning att välja just Expekt när det finns så många alternativ... Citera
Jennez Postad 2 Maj , 2006 Rapport Postad 2 Maj , 2006 Det värsta är nog att expekt inte tappar så fasligt mycket kunder på liknande saker.Efter online-SM-fadäsen hotade väl hela pokersverige med flykt, men jag kunde inte se en endaste pellagrut av minskning i antalet spelare. Men skämmes, hä ska dom göra! Efter SM-fadasen tog jag ut mina pengar illa kvickt och har inte satt min fot (eller muspekare) pa vare sig Expekt eller Tain igen. Som nagon sa: Det finns for manga andra, vida battre alternativ. Varfor lagga in ytterligare en riskfaktor i sitt spel? Jag sa det da och jag sager det igen: Otroligt PATETISKT av Expekt att forst "stjala" online-SM bara for att folja upp det med ett fuck-up av sallan skadat slag! (tva fuck-ups om man ska vara noga, men jag forlat de for deras forsta misstag... ) Citera
Recommended Posts