Gå till innehåll

Värdet på markerna, bryr mig inte längre


jimmysniff

Recommended Posts

När jag sätter in ungefär $50 på Cash game så kan jag förlora det på 30min men jag blir inte less och tar en paus eller något jag fortsätter att förlora men jag bryr mig inte så mycket för det var ju bara 300 dollar jag förlorade, men det är ändå 2500kr, rättså mycket ändå, vad ska jag göra? ta en paus och läs lite mer böcker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fundera lite på vad du gjorde för fel.

Läsa bövcker är väl aldrig fel.

Jag kan också ha dagar då jag torskar 300$ snabbt ,men då är det främst pga mitt dåliga spel och kanske 1-2 inköp på bad beats.

ta en en lång paus gör ngt annat komm tillbaka fräch o koncentrread nästa gång du spelar. För mig är det farligt när jag tex multitababr kollar på en film o chattar sånt kan kosta mig mycket speciellt om man har druckit också..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag sätter in ungefär $50 på Cash game så kan jag förlora det på 30min men jag blir inte less och tar en paus eller något jag fortsätter att förlora men jag bryr mig inte så mycket för det var ju bara 300 dollar jag förlorade, men det är ändå 2500kr, rättså mycket ändå, vad ska jag göra? ta en paus och läs lite mer böcker?

 

Vad är problemet som du vill ha svar på? Jag förstår inget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur jag ska sluta spela bort alla pengar. :lol:

nä men jag menar att jag inte kan spela cash game och känna att det är pengar jag sätter in, så jag kan gå all in på ngt kasst.

men det finns kanske inte ngt svar till det.

 

Spela turneringar (freezeout) eftersom då satan vill du vinna och gör du något dumt är du ute. Annars du kanske ska börja med diciplinövningar?

 

Har du flickvän? Isf be henne gå runt en hel dag naken hemma utan att röra henne, när det lyckats får du inte kolla på henne, när du klarat det ÄR DU REDO FÖR POKER.

 

Hmm lite natt flumm men i princip stämmer det ju, kanske han hitta andra saker du kan hitta på istället?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du flickvän? Isf be henne gå runt en hel dag naken hemma utan att röra henne, när det lyckats får du inte kolla på henne, när du klarat det ÄR DU REDO FÖR POKER.

 

det kan man kalla diciplin om man nu skulle klara det.

men jag kommer nog aldrig få en sådan diciplin. ;)

 

(ska köra lite turneringar nu.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...