ribberfors Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 När jag ska ta ut pengar från wildjackpoker till Neteller kräver de följande information: *Neteller account name *Neteller account number På account number bör jag väl skriva in mitt "ID number" (12 siffror), men vad ska jag skriva på "account name"? Det enda jag brukar vara tvungen att skriva in är Security number och ID number...fan, är det mitt namn de är ute efter eller vad? Neteller support har ingen aning och wildjacks support svarar aldrig! Citera
cOP Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Skumt, aldrig hänt mig heller, Du får nog fortsätta försöka få tag på pokersidans support för det e ju inte lätt å veta vad tusan man ska fylla i där Citera
sten666 Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 BetFred hade något liknande och där räckte det med att man fyllde i "Neteller" i fältet. Tror inte det spelar någon roll vad du skriver där tbh. Citera
mariani Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Kan kanske vara att du ska skriva in vilket namn ditt netellerkonto står i. Citera
ribberfors Postad 6 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2006 Det var namnet på den som står för netellerkontot de ville ha. Jag var tvungen att skriva till en annan pokersite på prima för att få ett säkert svar Bra jobbat Wildjackpoker! Tssss... Citera
pellepedal Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 När jag ska ta ut pengar från wildjackpoker till Neteller kräver de följande information: *Neteller account name *Neteller account number På account number bör jag väl skriva in mitt "ID number" (12 siffror), men vad ska jag skriva på "account name"? Det enda jag brukar vara tvungen att skriva in är Security number och ID number...fan, är det mitt namn de är ute efter eller vad? Neteller support har ingen aning och wildjacks support svarar aldrig! Jag skrev bara i "Neteller" här om dan och det funkade fint. Citera
Recommended Posts