Gå till innehåll

Tangetbordsproblem, kortkomando i windows


ninreb

Recommended Posts

torkade av tangetbordet ordentligt och då visade det sig efteråt att jag lyckats göra någon bra inställning. vareje gång jag trycker på s dyker "search results" up och varje gång jag trycker på m dyker ett nytt mozilla fönster up. help please.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är desperat. ingen som kan hjälpa mig?

 

Du kan inte råka ha fått in vatten/vätska i tangentbordet? Om så är fallet så kan det fungera lite latjo, ett annat alternativ är att du kanske råkat få någon tangent att hela tiden var intryckt (typ Ctrl, windowstangenten eller Alt). Om så är fallet så banka på tangentbordet lagom länge tills det löser sig.

 

Om du fått in vätska i det så är det bara att hänga det på tork alternativt om du har lite bråttom ställa dig med en hårtork och pressa tills det är tort.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns en grej du kan kolla.

Om du har en länk till något av programmen på skrivbordet högerklicka, kolla properties, under shortcut så kan det stå något under shortcut-key, om det råkar stå m eller s där så kan det vara det, i övrigt så har jag ingen aning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...