Benganiolo Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 Tjaa vad tycker ni om deras artikel? Man har hört det mesta från forumet: bottar, collusion chip-dumping m.m. länk till idg.se Citera
psykologen Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 Den var bra. I alla fall bekräftade den alla åsikter jag hade. Men det här stämmer ju inte helt. "Det största problemet är förstås om sajten går i konkurs eller ägarna försvinner med pengarna, för då lär allt du har på det kontot gå upp i rök. Som spelare lär du komma väldigt långt ner i listan över dem som ska ha pengar från konkursboet. Om sajten sedan är registrerad i Costa Rica eller Bermuda lär det inte underlätta." Pengarna ligger ju ofta fristående från sajten så jag tror att artikelförfattaren missat något. Detta gällande konkurs förstås. Citera
morberg Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 Pengarna ligger ju ofta fristående från sajten så jag tror att artikelförfattaren missat något. Detta gällande konkurs förstås. Möjligen ett mindre problem nu än för några år sedan, men visst har folk blivit av med pengar för att pokersajter har gått i konkurs. Matthew Hilger nämner att han själv råkat ut för det i Internet Texas Hold'em. Citera
Jimbolito Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 Då gäller det att ha tillräckligt me stålars att köpa en flygbiljett ner till cayman eller liknande. Och göra sin cashout IRL Citera
Recommended Posts