Gå till innehåll

SCAM - En gratis licens till PokerTracker/Office


greeen

Recommended Posts

Jomenvisst! Om du nu är så seriös så ska du kanske ta en titt i forumets regler och postningsguide innan du skriver något. Varför skulle du ge mig en gratislicens på PT för att jag skickar dig ett mail eller addar dig i MSN? Vart har du fått licensen ifrån?

 

Men kan du skicka den via PM så fine... 8-)

 

Edit:

Och bara minuter efter att jag skrev inlägget så kommer ett underbart PM:

Tja visst kan jag skicka den via PM , men du behöver en sak på din dator för att det ska fungera , det är ett hemma gjort crack
Eller hur! Jag ska erkänna att jag är lite nyfiken på vad filen gör, men att den inte lär vara någon crack till PT är jag helt övertygad om.

 

Men om du nu ändå ska ge bort programvaran gratis så kan du kanske skicka mig källkoden?

 

Det är en sak du borde veta, du är inte den första här på pf.nu som försöker med den här typen av lustigheter. Lägg ner!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självklart , men det går inte utan att du har programmet på datorn..

 

LOL! HAHAHAHAAH!!!! :lol::lol::lol::lol::lol:

 

Edit:

Jag kom nyss ihåg att jag har ett program som ger dig $3.000 på varje poker account du har! Bara att installera så är det klart! Filen ligger på bara 1,1 megabyte och den syns inte, detta pga säkerhet!

Du behöver inte ens logga in på ditt pokerkonto för att få pengarna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att den här tråden låses så fort någon moderator vaknar. Det har hur som helst varit kul att få retas lite. ;)

Eftersom detta är en scam så lär vi inte få se någon källkod eftersom vi då skulle kunna avslöja på bluffen på 3 röda... Dessutom tror jag inte på att trådskaparen har skrivit den själv, och därmed har han knappast tillgång till källkoden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snacka om att det luktar keylogger. Sen vem fan utvecklar crack i VB? Edit: Undra varför man måste läga till honom till MSN? Antar att han använder MSN för att skicka keylogg uppgifterna. VB är ju kännt för att vara lätta att använda för att komma åt office och MSN funktioner. Dagens VB-kids ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...