jozoa Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Surfade in på aftonbladet.se för att titta efter lite nyheter och diverse svaller då jag fick syn på en flashruta till vänster där expekt.com marknadsför sig själva. Det är som sagt gjort i flash och man ser två hålkort och brädan, sedan ska man välja att gå all-in eller folda sin hand mot två spelare. Vinner man potten två gånger i rad så får man något VIP-mail av något slag. Iaf, pokerberoende som jag är så kunde jag inte låta bli att pilla på rutan och trycka lite för skoj skull, då detta scenario uppkom: http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/expektsklient.JPG Är jag bara ute och cyklar eller sitter jag inte med nästnöten där enda handen som slåt mig är 67 som ingen av mina motståndare sitter på. Det står dock att jag förlorade, så vad ska man egentligen tro om deras sajt då de marknadsför sig genom att visa att man förlorar potten med den bästa handen? Onödiga kommentarer undanbedes. * Flytt till Poker OT - QoS * Citera
Kinky Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Ser jag fel eller är det två rutertvåor också? EDIT: Jag är blåst, det var ju en trea Citera
kfluffie Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Jag vann två gånger i rad, men jag skrev inte i min mail Finns det några andra heta Pokerklienter som man får se alla korten direkt och samtidigt bara har att välja mellan All-In samt Fold? Verkar ju hur bra som helst! Citera
Recommended Posts