Grinder22 Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 När jag lirar på poker på Nordicbet (prima) så fryser fönstrena sig stup i kvarten.. Det tar 1-3 min innan det kommer igång och då är man sitting out på alla 5 bord.. Någon datakunnig som vet vad det kan vara för fel? * Flytt till Onlinepoker - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 Jag hade det problemet när jag hade lite drygt 2134 pokerklienter installerade. Är det så i ditt fall också kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grannby Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 har samma problem på the gaming club ibland (oxå prima), oftast när jag har spelat ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grinder22 Postad 28 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 Ja det stämmer skadast.. kanske idé att rensa upp lite bland klienterna då. tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts