Vilanna Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Blev tipsad om denna bonus... http://100free-fulltiltpoker.com/ Dock blev jag mycket fundersam när de fråga efter password. Jag har mailat Fulltilts support och frågat om dom står bakom denna bonus, men har ej fått svar ännu. Citera
dlinder Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Haha, sämsta bedrägeriförsöket på länge! Tyvärr kommer ju folk att gå på det ändå. Kul också att det står $200 i rubriken och $100 i texten. Hafsverk. Citera
dlinder Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Om man fyller i sin info frågar dom om ens Neteller-password också Lika bra att passa på, antar jag... Citera
lobbin Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Var för några månader sen som "http://100free-everestpoker.com/ " gick och plockade en hel del folk på sina pengar. Med tanken på snarlikheten i domänen så kan vi väl utgå från att det är samma folk. Citera
wolf Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 De har helt enkelt hittat en snabbare och mer effektiv metod att skinna fisk. Nu slipper de både alla timmars grindande och raken, och får pengarna rakt ner i fickan istället Citera
Vilanna Postad 28 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2006 Fick svar av Fulltilts support för ett tag sen... Thanks for your email. We do appreciate you bringing this to our attention, for your own safety and security we suggest you steer clear of these types of sites What you have experienced is a hoax site that is emulating Full Tilt Poker. This site was created for the sole purpose of obtaining your Full Tilt Poker account information as well as your payment processor account information. Remember that the only place you should be typing in your playerID and password is in the client software and while logging into the forums. If unsure, please double-check the domain name to make sure that it is fulltiltpoker.com and not an imposter domain We appreciate your business. If there's anything else we can assist you with, please let us know. Regards, Hugh Team Full Tilt Citera
Eternity Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Om man fyller i sin info frågar dom om ens Neteller-password också Lika bra att passa på, antar jag... Det är precis det de gör. Testa med vilket player ID och lösenord som helst så får ni se. Citera
Skadast Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 De har helt enkelt hittat en snabbare och mer effektiv metod att skinna fisk. Nu slipper de både alla timmars grindande och raken, och får pengarna rakt ner i fickan istället Sant Citera
dlinder Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Men åker de inte fast? Måste ju gå att spåra? Citera
johansen Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Testade fylla i alla med fake uppgifter, rätt komiskt. Citera
emil_c Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 haha... klart jag ger ut mitt pokerid + losenord och mitt neteller ID med safecode och losenord.. varfor inte? bra deal... manga pengar Citera
crillux Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Jo, en jättebra deal faktiskt. Jag kunde inte låta bli att fylla i alla fält med en massa okvädningsord. Ruskigt omoget, men kul! Vad gäller Neteller så har jag för övrigt förstått det så att om man försöker logga in från ett annat land än där kontot registrerades så blir kontot låst, om man inte i förväg meddelat supporten att man vill ha den spärren borttagen. Något man givetvis inte bör göra av säkerhetsskäl, om man inte verkligen måste. Citera
jon2 Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Your poker profile has been registered... to receive the $100 bonus please deposit up to $500 to your fulltilt poker account Citera
johansen Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 http://www.100free-ladbrokes.com/ stoppade just lillebrorsan som var i full färd att fylla i sina uppgifter. Hans $200 hade nog varit borta om inte för mig. Citera
kydyl Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Your poker profile has been registered... to receive the $100 bonus please deposit up to $500 to your fulltilt poker account fy fan vilken bra ide, först får man ut alla uppgifter sen uppmanar man dem att sätta in pengar Citera
Juggernaught Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 "Your poker profile has been registered... to receive the $100 bonus please deposit up to $500 to your fulltilt poker account... and your NETeller account will be debited with $100.00 with in 24-48 hours if you have any questions please contact us at" Hyggligt meddelande man fick när man klickade sig igenom utan att skriva i ens någonting....sicken ful-bluff Citera
Apelsinjuice Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Att man senare uppmanades att sätta in 500 dollar var ju klockrent!! HAHAHAHA! Edit: Inlägg 100! klockrent!! HAHAHAHA! Citera
Recommended Posts