Gå till innehåll

Dödarn i Poker Magazine?


Dannebragen

Recommended Posts

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

Vad händer med Lux kolumn om killen gular inom kort?

 

Det finns ju många spännande scenarion så som att antingen ersätts hans spalter utav en annan spelare eller så försvinner den.

Om man läser siffrorna han backar vissa dagar så tror jag han har en MKT tilltagen rulle för de nivåer han spelar på. Så jag tror att han antagligen får "svårt" att gula, sen om man hittar han på lite lägre bord en juh en annan 5a.

 

Tycker iaf att hans kolum är mkt intressant :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo dödarn har blivit det mest intressanta i PM nuförtiden. Duktig författare eller sämre och sämre nummer avgör själva. Själv tycker jag nog det är lite åt båda hållen, har tyckt hans spalter har varit väldigt underhållande sedan NR 1 av Pm.

 

Kan bara instämma i att Dödarns artilklar är de enda guldkornen i PM. Resten av tidningen är dock rätt kass.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom det framgick att han tydligen läser lite på denna sida i senaste numret så kan uppmuntran alltid vara bra att höra.

 

Mycket bra dagbok, välskrivet och intressant. Även jag anser att det är en av de mest intressanta delarna i Poker Magazine. Om det är ett bra eller dåligt betyg för tidningen låter jag vara osagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Albert: Det vore nästan ännu mer intressant om han faktiskt gulade och fick fortsatt förtroende ändå.

 

Tänk dig själv: Vi får följa hans desperata jakt på cash, han börjar deala, pantsätta TV:n, börjar grinda på Partypokers NL25$ bord o.s.v.. Det enda som är mer intressant än att läsa om ett lyckat pokerproffs är väl egentligen att läsa om ett pokerproffs som ballat ur totalt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker dock hans språk är för jävligt krystat. Kommer ihåg lite snabbt att han skrev något om när hans syster tog en massa tid på sig i en klädaffär och Robert gjorde ett statement som han ville ge sken av att kommit på efter att ha legat med tusen kvinnor och slagits med Ernest Hemmingway. Sedan så har jag för mig att han skrev någon kommentar om när han och hans far hade varit och provkört bilar som jag skrattade åt. Och som om hans icke lapidariska språkvård vore nog så verkar han ha Ola Salo som stilikon. Får bara lust att slå honom på käften.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mujaffa: hahaha va du ironisk eller? en grönsakssoppa låter ju inte som att man får en hjärtattack precis, men nån skulle överraska me grönsakssoppa skulle ja givetvis bli glad.

 

tycker absolut att han håller hög klass både som pokerspelare och som "spalt författare". Mycket underhållande läsning. Skulle inte tveka en sekund att få vara han för en dag (eller två)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...